|
Autor:
Data zakupu usługi: 08 styczeń 2014 Pisemny: 07 sierpień 2014 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур |
Chcę wyrazić „wielką wdzięczność” Alinie-Tour za opuszczone wakacje mojej rodziny. Za doskonały wybór niezawodnego touroperatora i "pełen szacunku" stosunek do swoich stałych klientów. Podróżujemy z Aliną-Tour od dłuższego czasu, doradzaliśmy wielu naszym przyjaciołom i znajomym, ale jak się okazało, wszystkiego uczymy się w krytycznej sytuacji.
Jak dotąd mieliśmy szczęście i nie mieliśmy żadnych problemów. Powinniśmy byli zwrócić uwagę na opinie naszych przyjaciół, którzy tej zimy polecieli z Alina-Tour do Tajlandii. Kiedy przywieziono ich do hotelu i nawet się nie osiedlili, okazało się, że w hotelu nie ma wolnych miejsc, a przewodnik powiedział, że nic nie może zrobić i wyszedł, no cóż, chłopaki nie są pierwszy raz w hotelu Tajlandia i ich znajomość języków jest normalna. Z pomocą personelu hotelowego musieli poszukać hotelu z pokojami i samodzielnie zameldować się w innym hotelu.
Kiedy nadszedł czas powrotu do domu, nasi znajomi sami dowiedzieli się o której jest ich lot i sami dotarli na lotnisko. Ale nie chcieliśmy zdradzić biura podróży, które uważaliśmy za naszego przyjaciela, ale przyjaciel jest znany w tarapatach.
A jeszcze w styczniu, ponieważ dziecko ma wakacje dopiero w sierpniu (studia na uczelni wojskowej), zaplanowaliśmy wyjazd do Bułgarii na sierpień. Wykupiliśmy pełną wycieczkę przy wczesnej rezerwacji i zaczęliśmy przygotowywać, aktualizować paszport zagraniczny. paszporty, załatwione wizy i to wszystko dla trzech osób. A kiedy wakacje są podpisane i jesteśmy już w przedwakacyjnym nastroju, manager z Alina-Tour dzwoni do mnie do pracy i radośnie mówi: „Wiesz, że nigdzie nie latasz?!” Jestem zszokowany. Po pracy zaczynam to rozgryźć, okazuje się, że nasza wycieczka została zarezerwowana przez operatora Neva, który ogłosił zawieszenie swojej działalności.
A teraz musimy samodzielnie złożyć wniosek do Moskwy do firmy ubezpieczeniowej, a Alina-Tour nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Na moje roszczenie z prośbą o nie psucie nam wakacji oraz o wypełnienie warunków umowy o zapewnienie mi i mojej rodzinie wyjazdu turystycznego zgodnie z umową o świadczenie usługi. Otrzymałem czterostronicową odpowiedź od prawników firmy, że powinienem złożyć wszystkie roszczenia do organizatora wycieczek w Neva i jego firmy ubezpieczeniowej. Więc zamiast wakacji w Bułgarii mam sporo problemów. A najbardziej irytujące jest to, że kiedy zwróciłem się do towarzystwa ubezpieczeniowego, zobaczyłem, jak szefowie i prawnicy biur podróży aplikowali tam o swoich turystów, a ich ulubieni turyści wyjeżdżali na odpoczynek od innych touroperatorów, a wakacje tych turystów nie były rozpieszczony. Na tym polega wiarygodność biura podróży, a nie w sposób, w jaki kierownik w biurze na stacji metra udowodnił mi z pianą w ustach.
Park Zwycięstwa, że uczciwie przekażemy Twoje pieniądze organizatorowi wycieczki i nie będziemy ponosić odpowiedzialności za nic innego. Najważniejsze dla nich jest otwieranie kolejnych nowych biur i zarabianie na liczbie klientów, a nie na jakości usług.
W ten sposób zrujnowaliśmy nasze wakacje, pozostawione bez pieniędzy i bez odpoczynku, kontaktując się z biurem podróży Alina-Tour.