Autor:
Data zakupu usługi: 02 wrzesień 2019 Pisemny: 11 luty 2020 |
|
Biuro podróży: (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Daleko od pierwszego przelotu przez TUI .. ale ostatni ... wycieczka do oazy rafowej Sharm Sentido została wykupiona na WCZEŚNIEJSZĄ rezerwację !!! (we wrześniu), na 10 nocy od 01.04.2020 2-pokojowy apartament z widokiem na ogród.. gdzie próbowali nas zakwaterować (przybyli wcześnie, meldowanie rozpoczęło się po 14.00) nie można tego nazwać rozwodem, zostaliśmy zakwaterowani w standardowym jednopokojowym) ) ) i aby się przenieść, jeśli milczeliśmy, nikt nie miał zamiaru..bo koszt wycieczki, delikatnie mówiąc, nie jest mały, byliśmy w szoku..z żalem w połowie, spędziwszy dzień na demontażu i podnoszeniu uszu wszystkim, którzy tu są, być może przeniesiono nas do pokoju odpowiadającego naszej rezerwacji ;wcześniej pokazano nam około 8 pokoi, które nawet nie pasowały do naszej rezerwacji Sytuację uratowały 2 punkty: ogłoszono, że mój mąż jest dyrektorem firmy informatycznej, która od kilku lat promuje produkt i ma kilka kanałów na YouTube po 10-20 mln. subskrybentów i nie będzie trudno promować tę sytuację (to prawda)), a w drugiej chwili pomógł nam nasz przewodnik Mahmud, który naprawdę wykonuje swoją pracę, tak, a przy okazji przeprosiła za obecną sytuację za demontaż i wybór pokoju, administracja hotelu bezczelnie kłamie: reklamację w naszym imieniu napisał biuro podróży do touroperatora, hotel wypisał się, że po prostu nie podobał nam się widok z pokoju, piętra, w którym budynku .. bez komentarza, jak to mówią ... sytuacja na frajeru minie / nie minie, bo dosłownie wybili numer, który odpowiada naszej rezerwacji, bo mieliśmy dużo zawieszonych klusek)));
po przyjeździe oficjalnie napisali skargę do TUI - odpowiedź zabiła to na miejscu.. takie kłamstwo było w odpowiedzi, że po prostu zwariowali..
ponieważ to drugi nieprzyjemny moment, który pojawia się z TUI (pierwszy to wczesna rezerwacja na czerwiec w Belek w Magic Waterworld, również na 10 dni i była dodatkowa dopłata za dogodniejszy czas wyjazdu - dostaliśmy zwykły, nikt nie zwrócił pieniędzy))))) rezygnacja z subskrypcji to też kolejne kłamstwo.. wynik: jak działa ten touroperator jest jasny, NIE RADZĘ, jeśli nadal zdecydujesz się z nim polecieć, w takim razie weź zdjęcie, film, żeby po przyjeździe można było wybić odszkodowanie i coś udowodnić, jesteśmy z tą chwilą zagubieni, przepraszam!