Data zakupu usługi: 14 sierpień 2018 Pisemny: 21 sierpień 2018
1.0
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур
Kupiliśmy wycieczkę z Biblio-Globus w systemie Fortuna 4 * do Turcji, w tym wszystkie posiłki. W efekcie po przyjeździe zamieszkaliśmy w hotelu, którym jest 3*Asel Resort, pokoje jak w stodole są brudne. Nie ma absolutnie nic, żadnych napojów, owoców, mięsa, ryb, jesteśmy na wpół wygłodzeni. Do morza bardzo daleko, o leżakach, leżakach i ręcznikach nawet nie marzymy. Przypomnę, że hotel musi mieć 4 gwiazdki, a jedzenie na 4 gwiazdki jest odpowiednie. Z tego powodu moja starsza mama jest zmuszona znosić ciągły głód i nie ma możliwości odwiedzenia plaży, bo bolą ją nogi i po prostu nie może tam iść. Dzwoniąc na infolinię biblio-globe, zadano nam retoryczne pytanie: czego chciałeś? masz system fortuny. Zapewniono Ci nocleg, zajmij się przewodnikiem, my osobiście jako organizator wycieczek nie możemy pomóc w tej sprawie. Przypomnę, że za bilet do biblio-globu zapłaciliśmy pieniądze. Następnie czekaliśmy na naszego przewodnika, Andrieja Cholaka.
Mężczyzna przyszedł, roześmiał się, powiedział, że rzeczywiście obsługa tego hotelu nie jest jak 4*, ale ledwo 1* ciągnie. Powiedział, że przyjmie roszczenie na piśmie i życzy mu miłego pobytu. Powiedz mi, jak wakacje mogą być przyjemne w GŁODZIE, BRUDZIE i BEZ MORZA!? Ponieważ touroperator jest nieaktywny, będę pisał do wyższych władz ze względu na to, że kryteria nie odpowiadają tym określonym w umowie.