Data zakupu usługi: 27 może 2019 Pisemny: 15 czerwiec 2019
4.0
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур
Menedżerowie oferujący wycieczki nie mają wiarygodnych informacji o hotelach lub o tym milczą. Sprzedają turystom hotele, które nie odpowiadają deklarowanej kategorii gwiazdek, co wywołuje oburzenie turystów przyjeżdżających na miejsce. Tak było z nami, kiedy przyjechaliśmy do Turcji, do hotelu Sunshine 4*. Hotel odpowiada czterem gwiazdkom tylko pod względem liczby pokoi. Usługa jest obrzydliwa: w pokoju - łóżko z niezrozumiałymi plamami, narzuty z dziurami, stare, podarte ręczniki, zepsuty stolik nocny, wanna ze zużytą emalią, zamalowana itp. Marina Arsentieva, przedstawicielka firmy turystycznej Pegas , doskonale znając stan hotelu, broni interesów partii tureckich, a nie rosyjskich turystów, którzy płacą swoimi pieniędzmi za fałszywą ocenę gwiazdkową tego hotelu. Może jej pensja
czy ten hotel płaci? Zarząd firmy jest najwyraźniej zadowolony z takiej pracy swoich przedstawicieli.