|
Autor:
Data zakupu usługi: 15 wrzesień 2013 Pisemny: 18 grudzień 2013 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Straszny operator! Delikatnie mówiąc! Chciałem pojechać do Kanady z żoną i matką, ale nigdy nie wyjechali i ogólnie stracili 50 tysięcy rubli! Z początku wszystko wydawało się być w porządku, ale jak tylko dokumenty zostały złożone, od razu było jasne, kto tam „pracuje”… W zeszłym roku złożyłem wniosek o wizę do Kanady i wiem, ile to trwa, i wiedząc o tym zajmie to trochę czasu, zaczęli go przetwarzać na początku lipca, sama wycieczka odbyła się 15 września 2013 r. Po wypełnieniu wszystkich formularzy i zebraniu dokumentów przekazaliśmy je naszemu biuru podróży znajdującemu się w Surgut, Chanty - Okręg Autonomiczny Mansyjski. Biuro podróży potwierdziło, że dokumenty zostały przesłane 16 lipca do touroperatora Rosstur w celu weryfikacji i dalszego przesłania ich do ambasady od touroperatora. Cały czas pisałem i dzwoniłem do biura podróży z pytaniem, czy nie ma dokumentów, powiedzieli, żebym się nie martwił, wszystko jest w porządku, Rostour to poważny operator, wszystko zniknie na czas i odpowiedź też dotrze na czas. Okazało się jednak, że Rostour robił coś z dokumentami już od 3 tygodni!
Nawet jak je sprawdzali, to było bardzo źle, zadawali kilka razy głupie pytania, wszystko wypełnialiśmy zgodnie z instrukcją zapisaną na stronie Rostour, więc zadawali takie głupie pytania, prosili o wskazanie, gdzie pracują rodzice mojej żony, chociaż zaznaczyliśmy, że zmarli i podali datę śmierci, wszystko było zgodnie z instrukcją, od razu widać, jak dokładnie sprawdzane są dokumenty, a było jeszcze kilka innych momentów. Nawiasem mówiąc, dokumenty z Rostouru znalazły się w ambasadzie dopiero 7 sierpnia. Oczywiście jeszcze bardziej zaniepokoiłem się, gdy dowiedziałem się o tej informacji, więc przedstawiciele Rostour nadal pisali, abym się nie martwił i wszystko było zgodnie z harmonogramem, tylko który sami wymyślili „kiedy chcemy, to będziemy aplikować”… No cóż, jak zrozumiałe jest dla nas wiza, której jej nie dali, nie dość, że jej odmówili, to jeszcze po prostu potrzebowali więcej czasu, na co niekompetentni przedstawiciele Rostouru po prostu strzelili… Mogę powiedzieć że jest jeszcze kontynuacja tego wszystkiego, ale mam już dość pisania już ...
I mam nadzieję, że wszyscy rozumieją, co to za operator!
Spróbuję dalej. rok, aby ponownie pojechać do Kanady, ponieważ. kraj jest piękny, z bardzo piękną przyrodą, ale NIE przez rosyjskich touroperatorów, wszystko zrobię sam i złożę wniosek o wizę przez PonyExpress.
Numer mojej aplikacji w Rostour to C-244409.
W tym samym czasie zostawił tę samą recenzję na stronie Rostour, nikt się ze mną nie skontaktował i nikt nawet nie przeprosił, cóż innego powiedzieć, myślę, że mądrzy ludzie zrozumieją ...