|
Autor:
Data zakupu usługi: 29 czerwiec 2012 Pisemny: 20 lipiec 2012 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Oto taki list, który napisałem do organizatora wycieczki, ale niestety, bez cześć, bez odpowiedzi ...
29 czerwca poleciałem do Kemer, hotelu „Ipsos 3*”, nie ma żadnych skarg na hotel, za który go kupiłem, dostałem!
Ale istnieje roszczenie do twojego przewodnika Timura, który zachowywał się chamsko, krzyczał na mnie i mówił mi, gdzie mieszkać, a gdzie nie!
Historia jest taka: następnego dnia, po przyjeździe, spotkałem się z Timurem, dosłownie zaczął wpychać we mnie swoje wycieczki, na co powiedziałem, że się nad tym zastanowię!
Przy obiedzie siedziałem z przyjaciółmi i oglądaliśmy broszury z wycieczkami, które dali nam na ulicy ...
Po tym twój przewodnik Timur wziął mnie na bok i zaczął oskarżać o rozdawanie broszur z wycieczkami po hotelu, że jestem szpiegiem ??? (jestem w szoku), na co byłem oburzony i powiedziałem, że nie jestem rozprowadzanie czegokolwiek, ale tylko czytanie broszur. Musiał być zły, że nie kupiłem od niego jego „drogiej wycieczki”…
zaczął mnie oskarżać, być niegrzeczny i niegrzecznie mówić, na co mu powiedziałem, że zadzwonię do twojej firmy i narzekam, kazał mi "zadzwonić"...
Dzwoniłem do oddziału Twojej firmy, powiedzieli mi, że zajmą się tą sprawą wieczorem, przyjedzie kierownik i zadecyduje o wszystkim!
NIEEEOOOOOOOOOOOO!
nikt nie przyszedł! a Timur następnego dnia już bezczelnie uśmiechał mi się w twarz!
jacy chamy pracują dla ciebie, wycieczki push, a jak nie kupuję, to oskarżają mnie o rozdawanie broszur! Co więcej, jestem pierwszym w Turcji i PIERWSZYM RAZEM przelatującym przez twoją trasę. Spółka!
Proszę rozwiązać ten problem!
Dziękuję Ci!
Dołączam zdjęcie!
Z poważaniem Nik