|
Autor:
Data zakupu usługi: 18 sierpień 2016 Pisemny: 30 wrzesień 2016 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Informacje zwrotne na temat pracy Tez Tour. Niedostateczny. Kupiłem 2 bilety wakacyjne we wrześniu w biurze w Parku Kultury w Moskwie. 1 - Dominikana, Punta Cana: kierownik w Moskwie nie ostrzegał nas, że trzeba mieć przy sobie gotówkę, ale okazało się, że za wizę trzeba zapłacić na lotnisku - 10 USD. Myślę, że to niesprawiedliwe ze strony sprzedawcy biletów: mam „all inclusive”, może w ogóle nie było żadnej gotówki. Lokalni przedstawiciele Tez Tour są opcjonalni, nieodpowiedzialni. Pan Aleksiej nie przyjechał do hotelu w godzinach pracy, dlatego wykupiliśmy wycieczkę u operatora, którego przedstawiciela mogliśmy znaleźć na miejscu. Wieczorem przed odlotem do domu nie było informacji na specjalnej tablicy o godzinie naszego wyjazdu z hotelu, więc musieliśmy się domyślać, czy przyjdą po nas i o której godzinie… Pan Aleksiej, do którego zadzwoniliśmy bardzo drogo, nie dał nam bardzo jasnej odpowiedzi, połączenie zostało zerwane, nie odpowiedział na SMS-y.
2 - Włochy, Rimini, Cattolica: kierownik w Moskwie nie ostrzegał nas o konieczności posiadania przy sobie 60 euro w ostatni dzień wyjazdu, ale okazało się, że musimy im płacić za dobowy podatek od zakwaterowania +” sprzątanie końcowe". Hotel Club House w Cattolica, mający 4 gwiazdki, mógł twierdzić, że nie więcej niż 2: nie mieliśmy nic! kosmetyków, nawet mydła, w naszym pokoju nigdy nie sprzątali i nie wyrzucali śmieci. Do tego kupując 4-gwiazdkowy hotel w Moskwie, wcale nie byłam przygotowana. Włoscy przedstawiciele touroperatora również nie różnili się uwagą i troską o turystów. Po przybyciu na lotnisko ledwo zdążyłem spotkać się z dziewczyną, aby powiedziała, gdzie jest nasz samochód (jechaliśmy do odległego miejsca, oddzielonego od większości rosyjskich turystów), miała zamiar wyjechać. Co też ważne, kilka razy prosiłam o sprecyzowanie przy rezerwacji potrzeby dwóch osobnych łóżek w pokoju.
Po znalezieniu czegoś innego na miejscu wyjaśniła w recepcji, że byłoby niewygodne dla mnie i mojej babci spanie razem. Nie, zostawili nam pokój z jedną sofą! W przeddzień wyjazdu prawie nie dodzwoniłem się - dodzwoniłem się do dziewczyny odpowiedzialnej za nasz hotel. Nie otrzymałem też szczegółowej historii o tym, za co powinienem zapłacić i dlaczego. Moim zdaniem większość pracowników nie chce wykonywać swojej pracy w Tez Tour.