|
Autor:
Data zakupu usługi: 25 wrzesień 2017 Pisemny: 05 październik 2017 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур |
Do biura podróży doradziła koleżanka, już kilka razy kupowała vouchery (ale pod adresem stacji metra Ozerki). Kierownik doradził i znalazł wolne miejsca w bardzo dobrym hotelu 4 * za pieniądze, które chcieliśmy wydać (sami znaleźliśmy hotel 2 * na stronie internetowej).
Ale naszym touroperatorem byłby Coral. Długo czekaliśmy na potwierdzenie hotelu, nie wierzyliśmy już, że odlecimy. Lecieliśmy Ural Airlines. To inna historia. Z Pułkowa lot był opóźniony o 6 godzin (co najmniej 3 godziny pozwolono spać, zgłaszając opóźnienie na długo przed odlotem). Powrót był opóźniony o 3 godziny. Przedstawiciel biura podróży spotkał się z nami, dał nam propozycje wycieczek i wskazał minibusa, którym kierowca cypryjski, który nie mówił ani słowa po rosyjsku, zawiózł nas do hotelu. Dopiero następnego dnia porozmawialiśmy z przedstawicielem biura podróży, który opowiedział nam o hotelu, mieście, wycieczkach. Większość z nich dowiedzieliśmy się już sami w ciągu ostatniego dnia.
Zgodnie z harmonogramem, który był na stoisku informacyjnym, przedstawiciel biura podróży był zawsze na miejscu i nawet do niego można było zadzwonić przez recepcję z lokalnego telefonu. W drodze powrotnej ten sam kierowca odebrał nas i zawiózł na lotnisko, gdzie zorientowaliśmy się, co jest czym. W recepcji dali kupon rabatowy na jedzenie w kawiarni, bo. Samolot spóźnił się 3 godziny. Ten voucher to jak kpina z ludzi za 3,5 euro (kubek normalnej kawy kosztuje 3,6 euro), kupiłam cukierka typu Snickers z voucherem na uspokojenie. Ostatni raz widzieliśmy przedstawiciela touroperatora dopiero dzień wcześniej przed wyjazdem.