|
Autor:
Data zakupu usługi: 26 sierpień 2017 Pisemny: 11 wrzesień 2017 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry wszystkim. Chcę podzielić się moim smutnym doświadczeniem z podróży do Turcji. Pewnego dnia wróciliśmy z Alanyi, nasza wycieczka odbyła się od 26.08.17 do 09.05.17. Byliśmy bardzo niezadowoleni z wycieczki anex touroperatora. Pojechaliśmy na wycieczkę z lotniska w Petersburgu, jak wszyscy wiedzą, są problemy z jakością alkoholu w Turcji, więc zdecydowaliśmy się kupić alkohol w Duty Free. Po przybyciu na lotnisko w Antalyi powitała nas pani przewodniczka, która uprzejmie odprowadziła nas do autobusu, który zawiózł nas do hotelu Xperia Grand Bali w Alanyi, na sekundę, będzie to ostatni hotel na liście przylotów, byliśmy ostatnimi, którzy opuścili autobus wycieczkowy Anex. Lot był w nocy, ze względu na gromadkę dzieci na pokładzie samolotu, absolutnie nie wyspaliśmy się i w drodze z lotniska do hotelu udało nam się spędzić jeszcze godzinę. Przewodnik obudził nas w hotelu i zaczął się spieszyć do wyjścia z autobusu. Zbliżając się do recepcji hotelu, stwierdzili, że nie ma w ich rękach paczek z Duty Free, zostawili je w autobusie.
Na szczęście hotel szybko znalazł numer naszego przewodnika hotelowego anex tour, od razu skontaktowaliśmy się z przewodnikiem o imieniu Ljubow, wyjaśniliśmy sytuację i poprosiliśmy ją, aby zadzwoniła do przewodnika, który towarzyszył nam w autobusie i dowiedział się, jak możemy odebrać nasze pakiety. Love uspokoiła nas i poprosiła, żebyśmy się nie martwili, powiedziała, że wszystko będzie dobrze, twoje paczki nigdzie nie pojadą. Następnego dnia umówiliśmy się na spotkanie z przewodnikiem w hotelu, z niecierpliwością czekaliśmy na informacje o zapomnianych rzeczach. Na spotkaniu przewodnik wycieczek Anex Ljubow, wyjątkowo nieprzyjemna i arogancka osoba, powiedział, że twoich paczek nie znaleziono, nikt ich nie widział i nic o nich nie wie. Byliśmy bardzo zdenerwowani, nie spodziewaliśmy się, że usłyszymy coś takiego, bo poza nami w autobusie zostali tylko kierowca i przewodnik.
Potem trwało kilkudniowe postępowanie, zadzwoniliśmy zarówno do aneksu, jak i do przewodnika, napisaliśmy oświadczenie o stracie, ale jedyną odpowiedzią, jaką otrzymaliśmy, było: „Rób co chcesz, pisz gdzie chcesz, nikt się tym nie zajmie Twoja strata!". Doskonale zdajemy sobie sprawę, że to nasza wina, że zostawiliśmy paczki w autobusie, ale jednocześnie uderza lekceważenie i chamstwo pracowników ANEX TOUR !!! Nigdy nie polecę nikomu anex touroperatora. Jeśli podczas odpoczynku będziesz miał problemy, sam je rozwiążesz!(