|
Autor:
Data zakupu usługi: 11 luty 2014 Pisemny: 18 czerwiec 2014 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур, экскурсионный тур |
W LUTYM! zarezerwowałem wycieczkę dla 4 osób (2 dzieci!) do Tunezji. Wyjazd jutro, dopiero dziś (w czerwcu!) o 19:00 otrzymałem voucher i bilety. Voucher ma zupełnie inny hotel i miejsce przyjazdu, zamiast Mahdii okazało się, że to Sousse! Na pytanie, dlaczego, odpowiedzią był błąd rezerwacji. Znaleźliśmy błąd! już w domu nikt nawet nie ostrzegał, że jedziemy w zupełnie inne miejsce. A więc dla informacji - hotel, do którego atlas teraz przesyła nam, jest o 15-20 tys. tańszy. Ten hotel został wybrany celowo, dobry program dla dzieci, wydaje się, że nie w tym, basen jest mały itp. Spotyka się też z jakiegoś powodu w Tunezji, nie Intourist jak w kontrakcie, ale jakaś lokalna firma. Odnośnie zwrotu pieniędzy - odczekaj 10 dni i nie ma gwarancji, że wszystko zostanie zwrócone i generalnie zwrócone. Więc zdecyduj się całkowicie zepsuć wakacje, stracić pieniądze, nigdzie nie wyjeżdżać ani nigdzie nie iść... To kompletne oszustwo!!! nie wahaj się oszukiwać nawet z dziećmi!
Dodam też - moja żona sprawdzała rezerwację w hotelu chcieli przez miesiąc, nie było rezerwacji, kilka razy dzwoniła do Atlasa - odpowiedzieli na pewno, że jest rezerwacja, nie martw się, wszystko jest pod kontrolą , informacje po prostu nie dotarły do hotelu! Rozmawiałem z ich dyrektorem - niezrozumiałe ryczenie.
Chłopaki w Atlasie pracują "świetnie", "dobrze skoordynowani" - bon dostajesz przed wyjazdem, nawet dzień wcześniej, nie masz czasu, żeby coś zrobić, ponadto liczysz na to, że będziesz zauważ to dopiero w Tunezji! hotel jest tańszy. Dalej jeszcze nie wiem, przyjadę i napiszę... Zajmiemy się nimi o oszustwa i świadczenie usług "doskonałej jakości"