|
Autor:
Data zakupu usługi: 20 styczeń 2012 Pisemny: 27 luty 2012 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: экскурсионный тур |
4 lutego postanowiliśmy z żoną odpocząć od domu i zobaczyć Rygę, której nie widzieliśmy od czasów socjalizmu. Jak pamiętam, w tym czasie były straszne mrozy. Kłopoty zaczęły się od momentu lądowania. Temperatura w autobusie była na zewnątrz. Trzeba było pomyśleć i natychmiast porzucić tę przygodę. Przewodnik zapewnił jednak, że autobus wkrótce się rozgrzeje. Tak się nie stało. Przez całą drogę w autoboom było zimno. Ale najgorsze stało się, kiedy wyjechałem z Rygi do domu. Autobus zaczął się spontanicznie zatrzymywać. Kierowca poświęcił na jego naprawę około godziny, co nie przyniosło zauważalnych rezultatów. Nasze żądania zastąpienia autobusu sprawnym przewodnikiem zostały zignorowane. W rezultacie autobus ostatecznie zatrzymał się około godziny 23:00 120 km od Rygi na otwartym polu. Kierowca próbował go reanimować przez 3 godziny, ale bezskutecznie. Przez cały ten czas na próżno domagaliśmy się wezwania innego autobusu. W końcu został wezwany.
I przybył pięć godzin później. Czekaliśmy na niego PIĘĆ godzin w nieogrzewanym autobusie w temperaturze ponad 35 stopni poniżej zera. A przewodnik cały czas kłamał przez telefon do kierownictwa, że temperatura w autobusie jest normalna. Nic, polepszyło mi się. Ale moja żona nadal jest chora. W ciągu 15 lat podróżowania autobusem po świecie żadna firma nie pozwoliła sobie na takie ryzyko narażenia naszego życia i zdrowia.
Nawiasem mówiąc, dyrektor tej „firmy” Olga Prolentyeva nawet nie zadała sobie trudu, aby odpowiedzieć na pisemną skargę. Nie idź z tą „firmą”, nie ryzykuj swojego zdrowia!