|
Autor:
Data zakupu usługi: 28 czerwiec 2021 Pisemny: 10 lipiec 2021 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур |
1. Kiedy kupiłem wycieczkę, powiedzieli, że możesz wysłać szybki test PCR na lotnisko 4 godziny przed wylotem. Niemiłą i kosztowną niespodzianką było to, że takich testów nie było i 2 dni później musiałem lecieć na własny koszt. (Bilet 8 tr i 2 dni pobytu nie zostaną przywrócone).
2. Kiedy powiedziałem o problemie na numer ogólny, powiedzieli, że osobisty menedżer zadzwoni i pomoże rozwiązać problem. Szanowny kierownik nie dzwonił, odpowiadający poziomowi obsługi.
3. Po przyjeździe musiałem czekać 8 godzin, zanim dotarłem do hotelu. Na początku obiecali szybko dostarczyć autobusem, który jedzie tylko do 3 hoteli, ale potem okazało się, że kierowca nie chce tam jechać. Więc witaj w Turcji. Nawiasem mówiąc, pomogła w rozwiązaniu kwestia dostępu do Internetu. Tylko 3,5 tysiąca rubli i masz 10 GB tureckiej komunikacji.
4. Na pokój w hotelu czekałam ponad godzinę. Nie jest to prawdopodobnie skarga na organizatora wycieczek, ale po 12 godzinach podróży i oszustwa w sprawie PCR oczekiwano więcej od TUI.
Na plaży kradli pieniądze, a w recepcji zaproponowali kontakt z przedstawicielem TUI, który zajmuje się takimi sprawami z klientami.
Biuro podróży (Azad) łaskawie powiedział, że dzisiaj już nie pracuje. Może jutro po 13 zadzwoni, czy będzie pracował. Jeśli ci się nie podoba, sam zadzwoń do żandarmów. No dobrze.
Panom z TUI promienie miłości. Kupiłem kosztowną wycieczkę na 12 dni, ale przez Ciebie straciłem już ponad 20 tysięcy rubli i w sytuacji kradzieży nie jestem dla Ciebie interesujący.
Życzę wszelkich sukcesów finansowych. Nigdy nie widziałem takiego oszustwa. Wstyd.