Data zakupu usługi: 14 wrzesień 2012 Pisemny: 18 wrzesień 2012
1.0
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур
Ponieważ to biuro podróży oferuje zniżki, skontaktowałem się z nimi zarówno w zeszłym roku, jak iw tym roku już z wybraną wycieczką. Musiałam tylko doprecyzować dostępność wycieczki, wysokość rabatu i uzgodnić czas mojego przyjazdu do zapłaty. Na mój telefon dosyć uprzejmie odpowiedziałem, że wszyscy, którzy są zaangażowani w mój kierunek, są zajęci, zostaw swój numer telefonu, oddzwonią. Ok, zostawiłem numer, ostrzegałem, że zadzwonię po 17 godzinach, ale nikt do mnie nie oddzwonił. Po drugiej rozmowie ponownie poproszono mnie o numer telefonu! i... więc nikt nie dzwonił. W zeszłym roku była dokładnie taka sama historia, nigdy nie kupiłem od nich trasy ani razu.
Wszystko to mogło przejść i uporczywie uzyskać od nich zakup wycieczki z upragnioną zniżką, ale w końcu dlatego, że. wycieczka została od nich wykupiona, z ewentualnymi nakładkami na wyjazd, to oni rozwiązują powstałe problemy.
Po takim nastawieniu do kupującego, który po prostu chce zapłacić za wycieczkę, jaki może być stosunek do klienta, który poprosił o pomoc w rozwiązaniu zaistniałych problemów?! Oznacza to, że za niewielką zniżkę (4–5%), którą, jak się okazało, można wynegocjować z bezpośrednim organizatorem wycieczek, możesz mieć problemy i zrujnować wakacje.