Recenzja biura podróży (Moskwa)

Brak szacunku dla turystów!

Autor:
Data zakupu usługi: 21 może 2012
Pisemny: 12 czerwiec 2012
1.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: пакетный тур, оформление визы

Byliśmy w Grecji w maju 2012 roku. Po raz pierwszy przeszedłem przez Labirynt. I ostatni.

Po pierwsze, lecąc do Grecji, rejestracja była opóźniona (albo z powodu linii lotniczych, albo z powodu touroperatora): dlaczego zamiast naszej rejestracji zaczęli rejestrować kolejny lot, a my kazano czekać.

Po drugie, transfer powrotny był bardzo zdezorganizowany. Autobus na 60 osób zabrał turystów jednego lub dwóch (!) turystów z hoteli na całej wyspie! Autobus jest ogromny i ledwo zawraca w wąskich uliczkach Rodos. Autobus zaczął panikować, gdy wszyscy już zrozumieli, że spóźniliśmy się na lot. Wszyscy błagali przewodnika, aby zadzwonił do pozostałych hoteli i wezwał taksówki dla turystów, zamiast jeździć za nimi po wyspie. Ale na próżno. Skończyło się na tym, że przyjechaliśmy 40 minut przed odlotem. Staliśmy w ogromnej kolejce, wszyscy działali na nerwy. Wsiedliśmy do samolotu 2 minuty przed odlotem.

Po trzecie, i to jest największe roszczenie do touroperatora! Wybraliśmy się na wycieczkę na 7 nocy / 8 dni. od 24 maja do 31 maja.

Nie od razu dowiedzieliśmy się, że 31 maja wyjazd jest o 00.15! Oznacza to, że w rzeczywistości przekreślamy 31. numer. Nie ma mowy o 7 nocach. Tak czy siak. Pogodziliśmy się z tym, jakby to była nasza wina, nie patrzyliśmy o której godzinie samolot wystartował. Chociaż oczywiście jest to jakoś nieautorytatywne z ich strony, aby takie wycieczki ... Ale dzień przed wylotem dowiedzieli się, że lot został przełożony na 30 maja o 23.15, zostali eksmitowani z hotelu o godzinie 19.00. To było dla nas naprawdę zawstydzające. Wycieczka zakończyła się generalnie od 24 do 30. Przylecieliśmy, napisaliśmy roszczenie. Odpowiedź nadeszła: „Twój lot został przełożony przez linie lotnicze od 1 czerwca do 31 maja. Nie widzimy powodu do odszkodowania”. I wszystkich!!! Nie ma: przepraszam czy coś takiego. Nie napisali nawet dat, które napisali w roszczeniu - tak dokładnie to przeczytali ... A może nadal planowali nasz lot na 1 czerwca ...

W sumie nieprzyjemne. Na pewno nie poleci znowu z Labiryntem! Nie potrzebowaliśmy tej rekompensaty tak bardzo, jak potrzebowaliśmy przynajmniej przeprosin. Ale najwyraźniej nie dbają o swoją reputację ani o swoją opinię pantoflową w Internecie.