|
Autor:
Data zakupu usługi: 28 może 2013 Pisemny: 15 czerwiec 2013 |
|
Biuro podróży: (Rostów nad Donem) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiliśmy bilet do Turcji od touroperatora TezTour. Lot nr 8528 linii Tatarstan Airlines z Antalyi do Rostowa nad Donem w dniu 06.07.2013 był opóźniony o 13 godzin - łącznie z godziną wskazaną na bilecie, 10.10, faktycznie wystartowały o 23.15. Przez cały ten czas na lotnisku przebywało 200 turystów z Rostowa, którzy kupili bilety z Teztouru. Organizator wycieczki przywiózł i po prostu zostawił ludzi w budynku terminalu, gdzie faktycznie wszyscy byli zakładnikami, choć obiecano, że w przypadku zmiany godziny odjazdu na turystów czekają w ich hotelach. Firma TezTour była po prostu NIEAKTYWNA, nie było jej ani jednego przedstawiciela, ludzie byli zmuszeni dzwonić do ambasady i angażować media na terenie Federacji Rosyjskiej !!! Wysłałem skargę online do TezTUR. Zamiast przynajmniej przeprosin od największego touroperatora, daję dosłowną odpowiedź - Julia Siergiejewna, dzień dobry!
Dziękujemy za kontakt z firmą TEZ TOUR.
Zgodnie z par.
9 umowy o międzynarodowy przewóz lotniczy pasażerów i bagażu (odbiór podróży/bilet elektroniczny), „przewoźnik zobowiązuje się do podjęcia wszelkich środków, które są w jego mocy, aby przewieźć pasażera i bagaż w rozsądnym terminie. inne dokumenty nie są gwarantowane i nie stanowią integralnej części niniejszej umowy.
Przewoźnik może bez uprzedzenia przekazać pasażera do przewozu innemu przewoźnikowi, zmienić samolot, zmienić lub odwołać wejście na pokład w punktach wskazanych na bilecie, jeśli to konieczne. Rozkład jazdy może ulec zmianie bez powiadomienia pasażera. Przewoźnik nie odpowiada za zapewnienie połączeń lotniczych.”
Dział prawny firmy TEZ TOUR przyjmie Twoje formalne roszczenie do rozpatrzenia, jeśli wyślesz je do agencji, w której zarezerwowałeś wycieczkę, przekazując ją dyrektorowi generalnemu agencji.
Bez komentarza))) Mogli, jak się okazuje, wcale nie latać, albo wylądować gdzie indziej. WSTYD DLA FIRMY I REPUTACJI JEJ BIZNESOWEJ. GDZIE OBIECANA OPIEKA TURYSTÓW???