Recenzja biura podróży (Petersburg)

Bingo 5 gwiazdek od NTK Intourist, Turcja!

Autor:
Data zakupu usługi: 09 lipiec 2018
Pisemny: 23 lipiec 2018
1.0
Biuro podróży: (Petersburg)
Typ usługi: пакетный тур

Kupiliśmy wycieczkę przez Travelata.ru na 10 dni Bingo All Regions 5 *, wycieczkę z NTK Intourist. Przyjechaliśmy na lotnisko Antalya, przy stanowisku odprawy u operatora Intourist odebraliśmy nazwę hotelu „Perre La Mer 5*” i pojechaliśmy na transfer. Dowiedzieliśmy się, że ten hotel znajduje się w Kemer, chociaż kiedy kupowaliśmy wycieczkę, było w opisie, że ten system dotyczy Antalyi, jak się później okazało, Kemer to prowincja Antalyi, więc tam nas wysłano.

Przewodnik w transferze powiedział, że dotarcie do celu z lotniska w Antalyi zajmie nam 1 godzinę i 30 minut, powiedział też, że nigdy wcześniej nie był w tym hotelu i jedzie tam z nami po raz pierwszy! To natychmiast mnie zaalarmowało.

Kiedy wszyscy zostali zabrani do hoteli, nasz hotel był ostatnim, rozpoczęły się poszukiwania naszego hotelu. Warto zauważyć, że nasz przewodnik nie miał dokładnego adresu, podobnie jak kierowca, a jak rozumiem, również dostępu do map Google i nawigatora.

Po półgodzinnych poszukiwaniach dotarliśmy do hotelu z tabliczką: "La Mer Hotel 5*" W recepcji łagodnie powiedziano nam, że nie mają rezerwacji na nasze nazwiska i wysłano, aby szukać dalej. Jechałem z dzieckiem w wieku 6 lat, na pół nocy zabierano nas do różnych hoteli, kierowca już wariował, przewodnik przesiadł się na matę przez telefon z kilkoma kolegami. Okazało się, że początkowo przywieziono nas do właściwego hotelu, ale zmienił on nazwę i jak nam później wyjaśnili, Intourist nie współpracuje z tym hotelem. W efekcie w środku nocy zostaliśmy wrzuceni do hotelu „Art Beach Kemer” (jest on częścią sieci Larissa Hotels), dali nam pokój z klimatyzacją działającą jak generator, więc po prostu można nie spać, za oknem znajduje się strefa przemysłowa, gdzie produkty są rozładowywane do hotelu, hałas w dzień iw nocy, wożą wózki itp.

Trzy godziny naszego transferu!! W tym czasie można było wrócić do domu!

Dzień później w hotelu spotkaliśmy naszego przewodnika, który nazywa się Midin.

Nie było żadnych przeprosin za tę sytuację, po prostu powiedział: „Czy byłeś zabrany całą noc do hoteli w nocy?” Jedyna rzecz, dzięki niemu, że pomógł zakończyć sprawę z przeprowadzką do innego pokoju.

Tak minęło 9 dni naszych wakacji, jutro rano musimy opuścić hotel, samolot o 8 rano. Przewodnik polecił zajrzeć do folderu po informacje o wyjazdach, o której rano powinniśmy zostać odebrani z hotelu. Gdzieś o 19 wieczorem pojawiły się listy dla turystów Anex Tour, zupełnie nic od Intourist! Wpadam w panikę, już wieczór, czy w ogóle nas zabiorą, napiszmy do Travelata.ru z poparciem jak najszybciej, przysłali mi numer tureckiego biura Intourist, musiałem zgłosić brak informacje o przelewie. Oczywiście nikt nie odbierał telefonu! Mój mąż też dzwonił z Rosji do Turcji pod ten numer, numer został usunięty. Zaznaczam, że gdybym nie kupił internetu, to nie miałbym połączenia!

Chociaż organizator wycieczki musi sugerować, że turysta został powiadomiony o wyjazdach i bez oddzielnych wydatków na Internet i telefony do przewodnika. Napisałem do przewodnika Midin on Viber, że nie ma informacji o wyjeździe, odpowiedział, że zostaniemy odebrani z hotelu o 4 rano. Od razu pojawiły się myśli, co zrobić, jeśli mnie nie zabiorą, kto pomoże mi w nocy z dzieckiem. O 4 nad ranem odebrała nas dziewczyna z firmy Intourist, była Rosjanką, zapytała też, czy jechaliśmy w nocy, czy nie w poszukiwaniu hotelu. Który hotel został pierwotnie podany, ale Intourist nie przyniósł przeprosin od firmy.

Chcę wyrazić wdzięczność Travelata.ru za wspieranie turystów, ponieważ tak naprawdę byli jedynymi, którzy mi pomogli, chociaż organizator wycieczek powinien był się w to zaangażować. Powiedzieć, że mamy wycieczkę Bingo to na pewno, nie radzę NTK Intourist nawet wrogowi.