Recenzja biura podróży (Moskwa)

Biblioglobus zostawił kobietę z dzieckiem na lotnisku w Hurghadzie w nocy!

Autor:
Data zakupu usługi: 16 może 2014
Pisemny: 10 sierpień 2014
1.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: пакетный тур

16 maja 2014 poleciałam do Egiptu z dzieckiem. Zamówienie i opłacenie przelewu indywidualnego w Biblioglobusie 50 USD. W Hurghadzie, przy wyjściu z lotniska, spotkał mnie przedstawiciel, który miał w rękach tabliczkę z napisem „nazywam się lot UN639”. W drodze do hotelu kierowca odebrał telefon, po czym zawrócił samochód wokół centrum handlowego Senzo Mall, odwiózł nas z powrotem na lotnisko w Hurghadzie i wysadził. Do hotelu musiałam dostać się sama. Wszystko działo się w nocy. Oczywiście w hotelu nie było też przedstawicieli. Następnego dnia, po tym, jak napisałem skargę na swoje konto osobiste, otrzymałem odpowiedź od pracownika Biblioglobusa: „Dzień dobry! Niestety usiadłeś z niewłaściwym partnerem.Po przyjeździe będzie 50$ do zwrotu.” Okazało się, że Biblioglobus w Egipcie współpracuje z dwoma partnerami i najpierw jeden z nich zabrał nas, a potem zostawił, a drugiego po prostu nie było.

Przez cały czas nikt nie pytał, czy przyjechali turyści z Rosji, kobieta z małym dzieckiem. A tak jest w stanie wojennym w kraju, przedstawiciele Biblioglobusu zostawili nocą kobietę z dzieckiem na lotnisku w Hurghadzie! Przybywając do Moskwy, napisałem roszczenie, ale nadal nie ma pieniędzy (50 USD), nie ma odpowiedzi. Tacy nieodpowiedzialni i bezczelni operatorzy nie powinni zajmować się turystyką.