|
Autor:
Data zakupu usługi: 12 marta 2015 Pisemny: 17 kwiecień 2015 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Moja rodzina i ja zamówiliśmy bilet do Egiptu od touroperatora Biblio-Globus za pośrednictwem biura podróży w naszym mieście.
Numer zgłoszenia 635302148. Wyjazd 21 maja.
Ostatnio zaczęły pojawiać się negatywne opinie o naszym hotelu, w związku z czym 16 kwietnia zwróciliśmy się do naszej agencji o zmianę hotelu na inny (koszt biletu do nowego hotelu jest jeszcze wyższy).
Niestety, nasze biuro podróży poinformowało, że Biblio-Globus odmawia zmiany hotelu lub prosi o grzywnę w wysokości 560 USD.
Wyjazd za więcej niż 30 dni, zgodnie z umową grozi kara w wysokości 20 USD (plus zwrot faktycznie poniesionych wydatków). Dlaczego taka grzywna? Organizator wycieczki zignorował prośbę o przedstawienie dokumentów potwierdzających poniesione koszty.
O ile już w hotelu turysta może poprosić o zmianę hotelu, my poprosiliśmy o to z ponad 30-dniowym wyprzedzeniem, wydaje się, że Biblio-Globus po prostu nie chce się tym zajmować...
Na mój list do Biblio-Globus z prośbą o wymianę hotelu Inna Dorofeeva wysłała następującą odpowiedź:
„Ponieważ zawarłeś umowę z biurem podróży, a rezerwacja została dokonana przez agenta, powinieneś skontaktować się z biurem podróży w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących wniosku”.
A teraz nasze biuro podróży poinformowało, że wszystkie dokumenty są gotowe, tj. wygląda na to, że kiedy staraliśmy się załatwić tę sprawę, Biblioglobus po prostu szybko wykonał wszystkie obliczenia z hotelem, przez co nie można było wymienić hotelu ...
Nie korzystaj z ich usług, w przypadku nieprzewidzianych sytuacji nie będzie pomocy Biblio-Globus...