|
Autor:
Data zakupu usługi: 17 październik 2013 Pisemny: 18 grudzień 2013 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур |
Korzystałem wcześniej z tej firmy bez zastanowienia, wszystko było w porządku i bez problemów, ALE...
Miałem lecieć do Egiptu z MCH na 2 tygodnie, a nawet w sylwestra 2014 (3 razy, już uczyłem w Egipcie w hotelach itp.) i jak zwykle zwróciłem się do Atlasa. Wsiadłem do jednego operatora, poprosiłem o bilet do Sharm i był to hotel bliżej Naama Bay (chociaż już byłem prawie pewien wyboru hotelu, bo sam przez długi czas szukałem odpowiedniego w internecie czas), w efekcie zabrali dla mnie 4 hotele i wszystko było na obrzeżach lub po prostu daleko od Naam.
Cóż, myślę, że dobrze, wezmę bilet do hotelu, który sam znalazłem.
Przyjeżdżam tego samego dnia i mówią mi, że dziewczyna, z którą rozmawiałem, wyszła po południu i inny operator będzie mi służył. Ekaterina wszystko załatwiła, dowiedziała się, że uroczysta kolacja sylwestrowa jest w cenie biletu, tylko ona była zadowolona!
Na początku wszystko było grzeczne przez telefon (nie jest to nieistotne przy dalszej lekturze)!
Po 2 tygodniach postanowiłem zrobić prezent mojej siostrze i kupić jej bilet na 3 dni i 2 noce (jest zajęta mną), wszedłem na ich oficjalną stronę internetową, znalazłem wycieczkę, dzwonię, od razu mi mówią że informacje nie są dokładne i że sprzedają tylko wycieczki od 5 dni i nie tylko Atlas, ale wszystkie biura podróży.Byłem trochę zszokowany. nie bez powodu ludzie latają nawet do Egiptu na weekend, aby odpocząć ...
Oddzwaniam i tłumaczę, że bilety na 2 osoby są już kupione na 2 tygodnie i potrzebujemy kolejny tylko na 3 dni.Wycieczka cudem odnaleziona prawie od razu, a samolot na 2 wycieczki, jak mówili, jest ten sam. Ponownie zgadzam się z innym operatorem (Iriną ) co do spotkania i rejestracji (bo Ekaterina jest na wakacjach).
Przyjeżdżam następnego dnia, a tej operatorki (Iriny) już nie ma, w rezultacie kolejna dziewczyna znowu podciąga.
Zapytali ponownie, czy we trójkę lecieliśmy tym samym samolotem, ale ona już nie wiedziała i powiedziała, że będzie to widoczne później.
W efekcie nam się to nie podobało, kupujemy bilety do 10 rozdania, dowiadujemy się wszystkiego, a informacje zmieniają się w niesamowitym tempie.
Ta operatorka (nie pamiętam nawet, jak się tam nazywa) zabiera wszystkie papiery Aleksiejewie Swietłanie i zabiera je ze zwrotem TERAZ, to jest TWÓJ OPERATOR.
Ta Swietłana również nie wie nic o samolocie, nie wspominając o uroczystej kolacji w Boże Narodzenie, chociaż Irina powiedziała, że to jest wliczone w cenę.
W rezultacie, całkowicie wyczerpani złością i dowodami, po 1,5-2 godzinach w tym sharaga (!) Wzięliśmy ten bilet.
Następnego dnia dzwonię do Atlasa, pytam Irinę, mówią, że jej tam nie ma i jest ZNOWU połączona z innym operatorem (nie rozumiem, ile jest w Egipcie), wyjaśniam całą sytuację, mówią 2 rundy, Irina mówiła o jednym samolocie (czyli lecimy wszyscy razem) o wliczonym obiedzie i tej owcy (po prostu nie ma słów w ogóle!)
i mówi obojętnie, MÓWIĄC, ŻE TEGO NIE ZROBIŁEM, NIE OBCHODZI MNIE, ŻE CAŁE CZAS DOSTAJESZ DO RÓŻNYCH OPERATORÓW, A JA WSZYSTKIEGO TEGO NIE WYKONU TERAZ INNY OPERATOR, MOŻE ONA POMOŻE i rozłącza się!!!
Po takiej bezczelności i braku szacunku, moje włosy prawie stanęły mi na głowie.
Zadzwoniłem jeszcze raz, przełączają mnie do innego operatora, a nie tego samego, w końcu po wysłuchaniu mnie jakoś powiedziała, że w zasadzie nie powinno być obiadu, ale samolot wydaje się taki sam.
Szczerze mówiąc, czas i pusta rozmowa to tylko przepraszam!!!
Operatorzy zachowują się jak kobiety na rynku sprzedającym kapcie, HORROR!!!
Oto wyjazd 24.12, a 23.12 pójdę do biura podróży po bilety, już nie wiem czego się spodziewać, to nie jest biuro podróży, ale jedna frustracja, kłopoty i brak szacunku dla klientów jest kompletny! !!!!!