Data zakupu usługi: 02 październik 2013 Pisemny: 24 listopad 2013
1.0
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур
Chcę zdać relację z pracy firmy i jej liderów, a raczej jej właścicieli - Smirnowa.
I poproś portal, aby nie usuwał tych informacji, ponieważ podlega prawu o „zniesławieniu”.
Wcześniej, kilka lat temu pracowałem w tym biurze podróży i mogę powiedzieć, że prawie wszyscy normalni menedżerowie odeszli. Teraz tam - prawie cała nowa kadra menedżerów.
Uważam, że każdy porządny człowiek, lider, powinien odpowiadać przed konkretnym turystą.
Najpierw firma daje turystom 10% zniżki, co już jest dziwne.
Teraz - na stronie Atlasu jest oferta rabatu od 10 do 20% przy zakupie wycieczki na 6 miesięcy i płaceniu 100%.
Atlas już dawno przeszedł do kategorii zwykłej agencji, a nie touroperatora.
Udzielając 20% rabatu od cen innych operatorów przy zakupie w Atlasie, firma sprzedaje wycieczkę ze średnią stratą 7%, tj. płaci dodatkowe 7% dla turysty.
Dlaczego taka praca z taką stratą. Może już łatwiej wyjść z rynku?!
W tej chwili firma wypłaca pensje z opóźnieniem.
Proszę nie usuwać tego komentarza, niech liderzy Atlasu skomentują dlaczego odmawia im się kredytów bankowych.
Nie mogłem pracować w Atlasie i odejść z wieloma innymi pracownikami.
Teraz ten touroperator uniemożliwia mi pracę w turystyce, udzielając takich zniżek, które w żaden sposób nie są uzasadnione. W każdym razie taka zniżka od Atlasa to główna oznaka problemów finansowych i braku kapitału obrotowego. Zachęcam inne biura podróży do szczerości. Biznes musi być cywilizowany.