|
Autor:
Data zakupu usługi: 19 kwiecień 2010 Pisemny: 09 kwiecień 2011 |
|
Biuro podróży: (Barnauł) Typ usługi: пакетный тур |
NIGDY nie korzystaj z usług biura podróży Barnauł „OHOTA”
Jeśli nie chcesz zrujnować wakacji i stracić dużo pieniędzy, nie korzystaj z usług tej firmy LLC „OHOTA”
W 2010 roku 19 kwietnia zapłaciliśmy w całości za bon PRAGUE-CLASSICS, bon od 1 sierpnia. Zapłaciliśmy również za dodatkową wycieczkę do Wiednia. Po wzięciu pieniędzy Okhota LLC poinformowała nas o godzinie wylotu/przylotu z Moskwy,
informując lotnisko, ukrywając się (używam tego określenia, bo dalsze wydarzenia pokazały, że tak właśnie było) przed nami, że można zmienić godzinę odlotu. Kilka razy podaliśmy godzinę odlotu i przylotu, bo musieliśmy kupić bilet na samolot Moskwa-Barnauł. Biuro podróży Maria zapewniło nas, że nie ma zmian i dała zgodę na zakup biletów. W warunkach umowy jest napisane, że biuro podróży musi informować turystę o wszelkich zmianach.
Tak więc 9 lipca zmieniono lot samolotu przewożącego turystów do Czech iz powrotem (7.10 godz. później), zmieniono też lotnisko (Wnukowo do Domodiedowa)… O zmianie dowiedzieliśmy się dopiero 22 lipca, i nie wiedzielibyśmy, gdybyśmy sami nie przyszli do Okhota LLC po dokumenty. „Musimy informować o wszystkich zmianach z jednodniowym wyprzedzeniem” – powiedzieli z dumą pracownicy Ochota LLC Maria i Natalya Ivanovna Belousova. Zapewnili nas też, że mogą to nie być ostatnie zmiany. Po moim oburzeniu na pracę agencji N.I. Belousova zapewniła mnie, że osobiście poinformują mnie o zmianach na jeden lub dwa dni przed 1 sierpnia, ale nigdy nie otrzymałem od niej żadnej wiadomości ... Żaden z pracowników Okhota LLC nie wziął pod uwagę jego obowiązkiem jest przeprosić nas. Więc N.I. Belousova rozpoczęła swoje przemówienie w ten sposób: „Zgadzam się z tobą - to hańba ...”.
Cudem udało nam się kupić bilety na samolot Moskwa-Barnauł, ale różnica w cenie jednego biletu okazała się 4 tys., to wszystko wywołało tylko uśmieszek pracowników agencji. Ale to nie wszystko, czego przyszło nam doświadczyć z winy Okhota LLC. W Barnauł biuro podróży Maria podało nam plan wycieczki, ale w Moskwie na 2 godziny przed wyjazdem przedstawiciel firmy NEVA podaje nam zupełnie inny plan wycieczki, w której tego samego dnia zwiedzimy Wiedeń i odwiedzimy KUTNĘ Zamek HORA (wycieczka przez cały dzień). W tym samym czasie biuro podróży również musiało przekonać biuro podróży do zwrotu pieniędzy za niewykonane usługi, chociaż przedstawiciel „NEVA” w Pradze powiedział nam, że firma wiedziała o tym nawet podczas naszej podróży. Rozumiemy, że nasze wakacje zostały zepsute nie tylko karą finansową, ale także pozbawione najważniejszej rzeczy: nie otrzymamy tych wrażeń, za które zapłaciliśmy i jemy, wydając pieniądze i czas.