Recenzja biura podróży (Moskwa)

Źle.

Autor:
Data zakupu usługi: 24 grudzień 2013
Pisemny: 19 wrzesień 2014
1.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: отель

Dzień dobry drodzy goście

Organizator wycieczek „SUNRISE TOUR”

Kraj urlopu: Turcja.

Okres: 09.01.2014.09.14.2014

Lokalizacja/Hotel: Belek, Belconti Resort Hotel 5*.

Przedstawicielem organizatora wycieczek w hotelu jest Mohamed.

09.02.2014 wykupiono wycieczkę do Delfinarium za 120 dolarów (2 osoby dorosłe + 1 dziecko 3 lata).

Wycieczka miała się odbyć 9.10.2014.

09.08.2014. Zadzwoniłem do przedstawiciela Sunrise Tour Mohameda i powiedziałem, że dziecko jest chore, nie będziemy mogli jechać, trzeba odzyskać wpłaconą kwotę.

Mohamed odpowiedział na tę propozycję twierdząco, zaprosił go do przyjazdu i zebrania pieniędzy na szlak. dzień.

Na szlaku. dzień powiedział, że nie zwróci pieniędzy, tk. „WSZYSTKO JUŻ ZAPŁACONO”.

Ostrzegałem go z ponad 24-godzinnym wyprzedzeniem. W przypadku wszystkich pytań powiedział, aby skontaktować się z Moskwą, centralą.

Zakupiono wycieczkę „Statek piracki”. Przeniesienie poszło dobrze.

Na tym wszystko się skończyło.

Przedstawiciel hotelu stwierdził, że jest "ALL INCLUSIVE", z wyjątkiem zdjęć (co jest normalne).

Gdy weszliśmy na cudowny jacht okazało się, że połowa smakołyków dla dzieci i dorosłych kosztuje, a wszystko postawiono na środku jachtu, żeby dzieci od razu zaczęły prosić o słodycze po 3 dolary za sztukę i lody po 5 dolarów za sztukę.

Animator podobno pracował z uczniami w wieku około 7-9 lat, ponieważ. pytania dla dzieci w wieku od 2 do 6 lat były trochę zdziwione: „JAKIE JEST NAJSTARSZE MIASTO W TURCJI”?

Generalnie dzieci po prostu się nudziły, a dorośli po prostu wyli z nudów. Sytuację trochę uratowała piankowa mini-dyskoteka, spodobało się dzieciom.

Druga chwila była więcej niż nieprzyjemna.

Animator ogłasza zapowiedź: „Dorośli mogą kąpać się w zatoce, a dzieci będą rysować (kto chce)”.

Moja córka (3,5 roku) powiedziała, że ​​będzie rysować iz czystym sumieniem poszliśmy na pół godziny pływać.

Po powrocie widzę córkę siedzącą na podłodze we łzach, a obok niej siada asystentka animatora i robi zdjęcie z innym dzieckiem.

Zadaję rozsądne pytanie: „Dlaczego płaczesz i dlaczego nie rysujesz?”

Lord! RYSUNEK - 5 DOLARÓW! W JAKI SPOSÓB?!

Podszedłem do głównego animatora, zapytałem, dlaczego tego nie wygłosili, albo zostawiliśmy pieniądze, albo zabralibyśmy dziecko na kąpiel - PŁACZE!

Na co odpowiedział mi animator (cicha pauza): „Nie mogłem tego powiedzieć do mikrofonu”.

Nie ma co nawet komentować.

Trasę sprzedaje SUNRISE TOUR, co oznacza, że ​​za jakość usług powinien odpowiadać ON!

... Na zakończenie dodam, że nasza trasa kosztowała 215 000 i za tę cenę chciałbym uzyskać przynajmniej normalny poziom wsparcia (nie proszę o doskonałe), odpoczywałem z SUNRISE TOUR po raz pierwszy (wcześniej było doświadczenie innych dużych i małych operatorów) i już z nimi nie będę spoczął.

I opowiem o tym całemu Internetowi i wszystkim moim znajomym. Szkoda, że ​​tak dobre wrażenie hotelu przyćmiło taką obsługę ze strony touroperatora.