|
Autor:
Data zakupu usługi: 24 listopad 2012 Pisemny: 27 styczeń 2013 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Odpoczywał od 28.12.2012 do 01.07.2013 w Tajlandii w Phuket w hotelu IBIS PHUKET PATONG. Kupiłem bilet przez Internet na stronie www.pegast.ru. Wcześniej kupiłem wycieczki do Egiptu na tej samej stronie 2 razy.
Zacznijmy od pozytywnych aspektów pracy Pegasusa:
1) Wygodna usługa zakupu wycieczki przez Internet.
2) Podczas wakacji wziąłem 4 wycieczki z Pegaza, wszystkie wycieczki poszły gładko bez opóźnień, tylko na jednej wycieczce nie było zbyt racjonalne stworzenie trasy do zbierania turystów z hoteli i musiałem jechać 2,5 godziny.
1) Zapłaciłem za jedzenie HB, w efekcie okazało się, że hotel serwuje tylko śniadania, obiady i kolacje w zasadzie nie są dostępne w hotelach. Przewodnik hotelowy podał numer telefonu do Moskwy, pod który można zadzwonić w Moskwie i wyjaśnić sytuację. Oprócz niekończącej się muzyki przez telefon nic nie słyszałem. Potem zadzwoniłem do telefonu ze strony Pegasus, odebrali telefon i powiedzieli, że dzisiaj 29. dział księgowości zaczął świętować i generalnie wyjeżdża na święta noworoczne, skontaktuj się ze mną po przyjeździe do Moskwy.
Po przyjeździe zadzwoniłem ponownie - przekierowali mnie z jednego numeru na drugi, w wyniku czego jeden z pracowników powiedział, że roszczenie należy napisać na [email protected]. Co zrobiłem 01.09.2013 od tego czasu bez odpowiedzi i pozdrowienia od Pegasusa.
Najciekawszą rzeczą w tym hotelu na stronie Pegas jest to, że nadal można wykupić wycieczkę z posiłkami HB. Pegasus oczywiście zachowuje różnicę. Jednym słowem, Pegasus zajmuje się oszustwami, sprzedając usługi, o których wie, że nie będą świadczone.
2) Przewodnik hotelowy nie powiadomił mnie w żaden sposób, że lot został przełożony i musiałem opuścić hotel o 3 nad ranem. Wracając z wycieczki o 22-30 i nie widząc na stoisku żadnych informacji o wyjeździe na jutro, zadzwoniłem do hotelowego przewodnika - Natalia nie odebrała telefonu, potem zadzwoniłem do jej managera, bo taka informacja była na stoisku i więc właśnie dowiedziałem się, że odbiorą mnie o 3 nad ranem. A teraz muszę zacząć pakować walizki.
Po pewnym czasie przewodnik hotelowy Natalya oddzwania i bezczelnie okłamuje mnie, że mnie powiadomiła, a nawet poinformowała, że ze względu na wczesny wyjazd powinienem wziąć lunch box. A jak interesujące było poznanie mocy telepatii? Nikt nie dzwonił, na stoisku nie było żadnych informacji.
3) Miał lecieć do Tajlandii 27 grudnia 2012 r. czarterem Orenburg Airlines, w efekcie lot był opóźniony o ponad 8 godzin, w rzeczywistości wyleciały dopiero 28 grudnia 2012 r.