Recenzja biura podróży (Petersburg)

Oczywiście nie chcą klientów!

Autor:
Data zakupu usługi: 07 lipiec 2016
Pisemny: 21 lipiec 2016
1.0
Biuro podróży: (Petersburg)
Typ usługi: пакетный тур

Przyjechaliśmy tu na wycieczkę nad morze z niewielkim budżetem, który wystarczyłby Bułgarii. Wybór padł na to biuro podróży, bo poleciałem z nią do Czech kilka lat temu i nie było źle, ale od tego czasu wszystko się zmieniło! Chcieliśmy kupić bilet i od razu lecieć. W rezultacie zorganizowaliśmy wycieczkę, zapłaciliśmy pieniądze i czekaliśmy na potwierdzenie. Dziewczyna powiedziała, że ​​zadzwoni. W rezultacie, po odczekaniu połowy następnego dnia, sami go strzelili. Odpowiedziała, że ​​nie ma biletów powrotnych, chyba że na późniejsze terminy. To było dla nas tak niewygodne, że poproszono nas o wybranie większej liczby opcji, powiedziała, że ​​skontaktuje się z nami za pół godziny i coś zaproponuje. W rezultacie dwie godziny później dzwonię do niej ZNOWU, nie odbiera telefonu, dzwonię do pracy, mówią mi, że jest na lunchu. Dodzwoniłem się do niej dopiero wieczorem, zaczęła obiecywać, że wyśle ​​opcje pocztą, podyktowałem jej pocztę, nawet dwie. Brak odpowiedzi, brak cześć.

Zaczęła mi mówić, że mają strumień klientów (i najwyraźniej nie musisz pracować z istniejącymi!). W efekcie cały dzień spędziliśmy na szpilkach, bo mieliśmy kilka dni na odlot, a z powodu niekompetencji biura podróży Oksany było ich jeszcze mniej. Na koniec całej tej gadaniny generalnie wysłała nas do innej dziewczyny, która nie wiedziała, czego potrzebujemy, gdzie w ogóle lecimy, czego chcemy. Zaoferowała nam nieznośne opcje i zaczęła szukać tuż przed nami, co dało nam do zrozumienia, że ​​wcześniej ta sama Oksana niczego dla nas nie szukała i nie wysłała na pocztę, chociaż przysięgała, że ​​miała zrobił wszystko i podobno „dziwne, że to nie przychodzi do ciebie”. Cóż, oczywiście to dziwne, kiedy nic nie jest wysyłane! W rezultacie mąż był już wściekły i zażądał zwrotu pieniędzy. Spokojnie powiedzieli, przyjdź, napisz aplikacje. Nawet nie próbowałem zaoferować niczego innego.

Pieniądze zostały zwrócone po 6 dniach. I powiedzieli, że wrócą za 3.

W ogóle dziwne, że trwało to tak długo, skoro nie weszły do ​​obiegu. Przecież nic od nich nie kupiliśmy.

Ogólnie rzecz biorąc, ze względu na okropną obsługę i niekompetentną, niewykwalifikowaną i niezainteresowaną pracą pracowników firmy „Hottur”, nie wylecieliśmy na wakacje. Nie zajmuj się tym biurem podróży!