|
Autor:
Data zakupu usługi: 18 październik 2018 Pisemny: 21 listopad 2018 |
|
Biuro podróży: Фарватер (Użgorod) Typ usługi: пакетный тур |
Przyjechaliśmy do biura podróży z wybranym hotelem i datą wyjazdu, dziewczyna jest bardzo powolna, siedzieliśmy w niej 2 i pół godziny, sporządzając umowę, w tym czasie dziewczyna absolutnie nic nie mówiła o hotelu io czym wliczone w cenę wycieczki, poszła tylko 10 razy, a następnie z jednego biura do drugiego. Kiedy przyszedł czas na wyjazd na lotnisko, a mieliśmy wliczony transfer na lotnisko, nasz lot był przekładany 6 razy, w efekcie byliśmy opóźnieni o ponad dzień, z jakiegoś powodu zostaliśmy poinformowani o opóźnieniu lotu przez kierowcę, a nie przez dziewczyny z firmy. Po powrocie do firmy, kiedy zarezerwowaliśmy wycieczkę, dziewczyna powiedziała, że mogą wystąpić opóźnienia w lotach o 1-3 godziny, ale nikt im nie powiedział, że Joint Up opóźnia loty o więcej niż jeden dzień, a kiedy mieliśmy jakieś skargi, ona odniósł się do faktu, że podpisaliśmy umowę. Kiedy zapytaliśmy, gdzie skontaktujemy się z nami w Egipcie, jeśli będziemy mieli jakieś pytania lub problemy z hotelem, nie odpowiedziała nam, zapytała tylko, jakie inne problemy. Krótko mówiąc biuro podróży jest bardzo obojętne na klientów, następnym razem, gdy złożymy zamówienie do Coral, przynajmniej rozsądnie wytłumaczą, co jest, a z Join Up w ogóle nie współpracują, szczerze ostrzegają o możliwych problemach z tym touroperatorem.