Recenzja biura podróży (Petersburg)

Sabotaż

Autor:
Data zakupu usługi: 08 lipiec 2015
Pisemny: 11 lipiec 2015
1.0
Biuro podróży: (Petersburg)
Typ usługi: другие услуги

Ogromne podziękowania dla Ekateriny Snegurowej z biura centrum handlowego VOYAGE za przerwane wakacje.

Przyszedłem do biura 8 lipca z jasnym zrozumieniem czego chcę: wyjazd 11-13 lipca, piaszczysta plaża, koszt ~50 tys.

Pierwsza runda oferowana przez Ekaterinę kosztowała ponad 60 tys. Potem było kilka hoteli, potem znowu w zakresie znacznie przekraczającym pożądany koszt, potem z kamienistą plażą. Po co więc pytać klienta o jego życzenia?

I wreszcie zaoferowano wspaniały hotel, który od razu mi się spodobał i zdecydowałem się na zakup tej wycieczki. Ekaterina obejrzała coś w swoich bazach, zgłosiła godzinę wyjazdu i przyjazdu, czas dojazdu do hotelu, inne cechy wycieczki, potem wydrukowała umowę i nie dając jej podpisać powiedziała, że ​​najpierw trzeba wpłacić zaliczkę i dopiero wtedy zarezerwuje pokój w hotelu.

Zgodziłem się zapłacić cały koszt od razu (kartą bankową, trochę ponad 50 tys.), po czym właśnie podpisałem umowę i otrzymałem czeki na wycieczkę, która nie była jeszcze zarezerwowana, czekając na rejestrację i otrzymanie innych dokumentów . Coś poszło nie tak i po telefonie do touroperatora okazało się, że w hotelu nie ma już miejsc. Cudownie, prawda? Po krótkim przeszukiwaniu baz wybrano inny hotel, który również od razu mi się spodobał i zatrzymaliśmy się w nim. Ekaterina zaczęła wjeżdżać w dane paszportowe dotyczące rezerwacji, ale błąd „nie ma wolnych miejsc w wybranym terminie” ponownie wyleciał, po rozmowie z organizatorem wycieczki zostało to potwierdzone. W sumie siedziałem w biurze przez około 3 godziny zmarnowane.

Kolejne poszukiwania alternatywy zakończyły się niepowodzeniem i Ekaterina zaproponowała, że ​​zadzwoni do mnie rano, nigdy nie wiadomo, która z pierwszych proponowanych wycieczek obniży cenę lub anuluje płatność, obiecując, że pieniądze od razu trafią na kartę.

dnia jeszcze nie było zamknięcia (potwierdził to drugi pracownik biura). Wybrałem drugi. Po otrzymaniu czeku na zwrot pieniędzy Ekaterina obiecała zadzwonić rano i opowiedzieć o zmianach w kosztach wycieczek.

Minęły dwa dni. Nie było telefonu od Ekateriny, a także obiecanego zwrotu na kartę bankową. Dzwoniąc do banku wyjaśnili mi, że pieniądze otrzymam dopiero za miesiąc. A to oznacza, że ​​przyleciałem na wakacje, bo. nie ma teraz takiej kwoty.

Doradzam kierownictwu agencji sprawdzenie kwalifikacji pracowników lub dodatkowe ich przeszkolenie.