Recenzja biura podróży (Jekaterynburg)

Kierownik Dinara

Autor:
Data zakupu usługi: 13 lipiec 2019
Pisemny: 04 sierpień 2019
1.0
Biuro podróży: (Jekaterynburg)
Typ usługi: пакетный тур

Pierwszy raz korzystam z tej agencji i bardzo mi przykro. Nasz miesiąc miodowy został beznadziejnie zrujnowany przez „kierownika” Dinarę. Razem z nią wybraliśmy hotel Aura Resort 4* (Turcja, Kemer). Według niej jest to „solidna czwórka”. Tak naprawdę po przybyciu do tego obiektu, który trudno nazwać hotelem, a tym bardziej 4*, okazało się, że to nie jest czwórka, ten hotel w ogóle nie ma gwiazdek, nie pojawia się w Google mapy, a nawet mieszkańcy Kemeru zastanawiają się „Co to jest?”. Nie ma tam nic do jedzenia, na śniadanie, obiad i kolację, zimny makaron, który gotuje się rano, podaje się przez cały dzień, czasem doprawiony keczupem (podobno, żeby nie śmierdzieć). Poprosiliśmy kierownika o czysty hotel, bez dodatków, ale nie tylko makaron na śniadanie, lunch i kolację. Panna Młoda zgłosiła prośbę, aby w hotelu było mięso, w rzeczywistości w tygodniu odpoczynku był tylko kurczak z mięsa (którego smaczniej gotuję w domu), a potem nie codziennie, ale tylko we wtorek i piątek.

Stan pokoju można oszacować na podstawie zdjęć dołączonych do recenzji! Kiedyś przenieśliśmy się do innego pokoju, ponieważ nasza ciepła woda była bardzo zła. Kierownik Dinara dostał zdjęcie pękniętej skorupy w formie, na którą zamiast przeprosin powiedziała, że ​​za takie pieniądze nie można się lepiej spodziewać. Wiem, że można było wybrać lepszą trasę, a sama mogłam wyszukiwać wycieczki na stronie TezTour. I na zakończenie pragnę zauważyć, że kilka razy pytałam, czy na pewno powinniśmy jechać do tego hotelu, czy jest normalny posiłek, za każdym razem Dinara odpowiadała, że ​​wszystko będzie w porządku, chociaż proponowałam zmianę hotelu przed wyjazdem. W dniu wyjazdu do firmy Sputnik moja ciocia zadzwoniła do kierownika Dinary i poprosiła o zmianę hotelu za jakąkolwiek dodatkową opłatą, której Dinara odmówiła, widzicie, była zbyt leniwa, aby skontaktować się z hotelami. Dosłownie „Sami wybrali ten hotel, nic nie zrobię”.

Zgodnie z oczekiwaniami, w dniu przyjazdu osobiście zadzwoniliśmy do Sputnika i poprosiliśmy o zmianę hotelu dla nas, na co powiedziano nam: „Porozmawiaj z hotelowym przewodnikiem”. Ogólnie rzecz biorąc, jeśli chcesz być okłamywany w oczach z uśmiechem na twarzy, a potem obwiniać o wszystko siebie, witaj w Sputniku do „menedżera” Dinary!