|
Autor:
Data zakupu usługi: 15 wrzesień 2013 Pisemny: 01 listopad 2013 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт, оформление визы |
Dzień dobry! Myślę, że Sunrise Tour to szarlatani ze słabą obsługą. Teraz w porządku.
Zarezerwowaliśmy wycieczkę do Goa w Indiach. Łącznie 9 osób. Trasa Sunrise była pierwszą w Yandex i zadzwoniłem tam.
Dziewczyna z radością oznajmiła, że jesteśmy w ostatnich dniach super promocji „Wczesna rezerwacja” i będziemy mieli 30% rabatu.
Oczywiście byłem zachwycony i powiedziałem, że wtedy wybierzmy hotel. A potem popełniłem kluczowy błąd, nazywając mój widelec po
ceny. Godzinę później otrzymałem wybór hoteli z cenami nieco wyższymi niż środek mojego widelca. Wybraliśmy hotel i złożyliśmy wniosek.
Nie porównywałem cen, ponieważ otrzymaliśmy super zniżkę, a firma wydawała się być słyszana na ucho. Potem zaczęła się zabawa:
- Dzwoniłem do dziewczyny 3 razy, tłumaczyłem, że jedna rodzina potrzebuje numer 2 pokojowy (a dzwonisz do biura od 5 raz, potem jest zajęty, potem nie odbierają telefonu)
przez dwa dni nie mogła mi nic odpowiedzieć, w rezultacie po prostu przyszła do biura i siedziała nad duszą przez dwie godziny i dopiero w tym momencie zaczęła dowiadywać się o numerach 2-pokojowych
- w drugiej rodzinie ojciec musiał lecieć 2 dni wcześniej na super-duper wycieczkę ze zniżką, powiedzieli, że tego nie da się zrobić - pogodzili się
Zarezerwowane bilety. Dwa tygodnie później, gdy teoretycznie akcja się skończyła, kolejni znajomi chcieli z nami pojechać i jak myślisz, ich wycieczka do tego samego hotelu
w te same dni okazał się o 20% tańszy, tylko dlatego, że podali inny widelec do ceny. Oto taka super promocja -30% + 50%.
Co więcej, jedna osoba nie mogła z nami jechać, ostrzegali z góry, ale mieliśmy super wycieczkę, nie zwrócili pieniędzy nawet za wizę, o którą się nie ubiegał.
Kiedy rezerwowałem, "nie znali" godziny wyjazdu, a my dostajemy, kiedy wystawiają dokumenty !!! Wieczór, ostatni dzień przed wyjazdem !!!
wyjazd 2 godz. 18:50, przyjazd 3 godz. 4 rano, a zameldowanie w hotelu na voucherze 3 godz. my z dziećmi, w tym z niemowlętami, musimy od 4 rano do 2 po południu
czekać, jak uprzejmie mnie poinformowano, na terenie hotelu na czas zameldowania, jeśli nie ma wolnych pokoi, SUPERRR!!!!
wyjazd z GOA 11-go o 6 rano, liczymy 3,4,5,6,7,8,9,10 - 8 czystych dni odpoczynku, dniem przyjazdu jest dzień wyjazdu, nawet jeśli liczony jest jako jeden dzień , chociaż to szaleństwo drugiego dnia, zwykle latamy tylko, a odlatujemy o 11 o 6 rano
okazuje się, że 9, a oni to sprzedają - uwaga !!! jak 10-dniowa wycieczka!!!
Teraz rozumiem, dlaczego jak zadzwoniłem tydzień wcześniej i dowiedziałem się, czy dokumenty są gotowe, powiedzieli mi, że wszystko gotowe, ale do biura będzie za 2 dni, po 2 dniach powiedzieli, że za dzień i tak dalej aż do ostatni dzień.
Ostatniego dnia powiedzieli, że przyniosą rano, przynieśli o 17:00.
Szarlatan zarabia pieniądze i pluje na klienta.