|
Autor:
Data zakupu usługi: 30 styczeń 2017 Pisemny: 27 luty 2017 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: экскурсионный тур |
30 stycznia 2017 moja mama miała przyjemność kupić bilet do Kazania od 17.02.2017 w biurze podróży Petrotour. do 19.02.2017 Pracownik, który sprzedał nam bilet, Nina Sergeeva, odszedł następnego dnia i prawdopodobnie dlatego nikt do nas nie oddzwonił i nie wysłał nam SMS-a, jak obiecał pracownik, który zrezygnował. Kiedy sam zadzwoniłem do biura podróży na trzy dni przed wyjazdem, pracownik, który odebrał telefon, nie znając dokładnie numeru mojej umowy, obiecał oddzwonić następnego dnia z wyjaśnieniami dotyczącymi wyjazdu, ale nie oddzwonił. Zadzwoniłem do siebie z pytaniami o zbliżający się wyjazd. Ten sam pracownik odpowiedział mi i przedstawił się jako Wiaczesław Mukhin, już zapomniał, że rozmawiał ze mną wcześniej, mówiąc, że słyszy mnie po raz pierwszy. Na moje pytania, że nikt do mnie nie oddzwonił, odpowiedział, że pracownik, który sprzedał mi bilet, zrezygnował i nie przekazał mu żadnych spraw.
Poprosiłem o numer telefonu kierownika grupy w Kazaniu, nie podał numeru telefonu, zapewniając mnie przysięgą, że osobiście gwarantuje, że wszystko będzie dobrze. Potem pojechałem do Kazania, jak mówią „na własne ryzyko i ryzyko”. Aby być całkowicie obiektywnym, powiem, że po przyjeździe do Kazania nadal przyszedł SMS z danymi przewodnika, ale kosztowało mnie to bezsenną noc w pociągu.
Po przyjeździe do Kazania zostaliśmy powitani przez kierowcę i zabrani do lokalnego muzeum historii, gdzie siedzieliśmy przez 20 minut. Przez cały ten czas kierowca na próżno próbował zadzwonić do przewodnika. Z tego powodu przegapiliśmy lunch, za który zapłaciliśmy w kawiarni, ponieważ było bardzo blisko i gdyby nas tam od razu zabrano, mielibyśmy czas na zjedzenie całej grupy. Takie dostosowanie trasy dla nas obiecała nam pracownica Nina, która sprzedała nam bilet. Niestety, jak rozumiem, Petrotur w żaden sposób nie dbał o nas i nie kontaktował się z naszymi partnerami w Kazaniu.
W rezultacie zostaliśmy bez jedzenia do późnego wieczora, więc pierwsze wrażenie zostało mocno przyćmione.
Nie radzę nikomu kupować voucherów w Petrotur. Stosunek do klientów jest lekceważący, wystarczy chwycić „specjalną monetę”, a tam przynajmniej „trawa nie rośnie”.
PS Chciałbym podziękować firmie przyjmującej Leader Kazan w Kazaniu za wycieczki informacyjne i ciepłe przyjęcie.