|
Autor:
Data zakupu usługi: 13 czerwiec 2013 Pisemny: 09 lipiec 2013 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Pragnę wyrazić wdzięczność touroperatorowi Pegas Touristik za niezapomniane wakacje w Sharm El Sheikh 29.06.2013-07.05.2013, hotel Stella Di Mare!
Jeszcze przed wyjazdem nigdy nie przestałem się dziwić jakości obsługi operatorów tej firmy przez telefon. Zostałem poinformowany o statusie aplikacji w odpowiednim czasie, kontaktując się ze mną trzy razy i w jednym z tych telefonów powiedzieli, że firma Pegasus daje nam lot w klasie biznes, co z kolei było również bardzo zaskakujące i bajecznie przyjemne ! Osobno chcę podziękować operatorowi telefonicznemu tej firmy, Varvara Kanumba, za doskonałe wsparcie telefoniczne. Ale miłe niespodzianki na tym się nie skończyły. Po przybyciu na lotnisko w Sharm El Sheikh okazało się, że naszą walizkę zabrały inne osoby i zostały one pozostawione przy odbiorze bagażu, innymi słowy, bagaż był pomieszany.
Pracownik firmy Pegas Touristik w Egipcie, Husan (nazwiska nie znam), w ciągu 10 minut zdołał znaleźć osobę, która zabrała nasz bagaż, która niczego nie podejrzewając była już w autobusie do jego hotelu . Za co Pan Husan wielkie dzięki! Do hotelu dowieziono nas komfortowym transportem indywidualnym, co w pełni odpowiadało konceptowi Pegas Select zgodnie z kategorią zarezerwowanego hotelu. Przewodniczka w hotelu Karina (nazwiska nie znam) również była dla nas bardzo uważna i całkiem przyjemna w rozmowie, czuje się, że jest prawdziwym profesjonalistą w branży turystycznej. Ponadto zawsze lśniła miłym uśmiechem, dzięki czemu czuliśmy się jak drodzy goście, których serdecznie zapraszamy.
I to pomimo tego, że od rana do wieczora musiała wędrować po ulicach od hotelu do hotelu w pełnym biurowym mundurze w skwarze afrykańskim upale latem (widziałam to przypadkiem i jednocześnie byłam nieco zszokowana). podziwiając jej wytrzymałość i największą wytrwałość w pracy).
Przedstawiciel firmy Pegas Marina (nazwiska nie znam), który towarzyszył nam na lotnisko, był również twarzą wysokiej klasy obsługi turystycznej. W pełni informowała nas o każdej interesującej nas wówczas kwestii i pytała szczegółowo o nasze wrażenia z wyjazdu, co moim zdaniem świadczy o tym, że jest odpowiedzialnym pracownikiem, dobrze wykonuje swoją pracę, reprezentuje poważną firmę i jest daleki od bycia obojętnym na klientów i ich życzenia. Generalnie jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu, jak i indywidualnie, z pracy każdego z pracowników firmy Pegas Touristik.
Korzystam z usług firmy Pegas Touristik od 10 lat i przez te wszystkie lata nigdy się nie zawiodłam, wręcz przeciwnie, to nie jest wyjazd, więc miła niespodzianka. Na przykład był taki przypadek, to była wycieczka do Turcji, Marmaris, nasz lot był opóźniony do wieczora. Wszyscy inni touroperatorzy rano zabierali swoich turystów na lotnisko, czekając na lot do wieczora. Po drodze Pegas Touristik zabrał również swoich turystów na relaks w Spa w leczniczym kurorcie termalnym, organizując dla nas dwa posiłki dziennie w restauracjach (wszystko na ich koszt). Tym samym czas oczekiwania na lot minął niezauważony i zostaliśmy dowiezieni na lotnisko, w samą porę na rozpoczęcie odprawy na lot. Firma w pełni zatroszczyła się o swoich turystów, nie dopuszczając do zepsucia ich humoru oraz marnowania czasu i pieniędzy na czekanie.
To po raz kolejny świadczy o jakości usług firmy na wysokim poziomie oraz poważnym i bardzo uważnym podejściu do wszystkich jej turystów i gości. Dziękujemy Pegas Touristik i wszystkim indywidualnym pracownikom tej wspaniałej firmy za wspaniałe wakacje i niesamowitą obsługę klienta!