Recenzja biura podróży (Moskwa)

Rozwód z NATALIE TOURS

Autor:
Data zakupu usługi: 20 może 2011
Pisemny: 27 czerwiec 2011
2.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: пакетный тур

Rozwód z wycieczkami Natalie!!! Po prostu nie ma ograniczeń co do kłamstw i oszustw tego biurka! Wszyscy kłamią, od zwykłego menedżera, który sprzedał nam kupony, do ich dyrektora generalnego Michajłowej A.V. Więc w porządku. Kupiliśmy wycieczkę do Turcji dla dwóch osób od 20.05.11 do 06.02.11. do hotelu Asteria resort ***** Side ultra all inclusive w biurze Natalie wycieczki na bulwarze Cwietnoj. Na nasze pytanie, jaka jest różnica między ultra a tylko all inclusive, manager Babak Anastasia zapewnił nas, że w ramach programu ultra oprócz all inclusive otrzymamy: 1) nielimitowane świeżo wyciskane soki przez całą resztę, 2) wizyty we wszystkich czterech restauracje a la carte, 3) całodobowe wizyty w barach z częściowo importowanym alkoholem i wieloma różnymi smacznymi przekąskami między posiłkami głównymi. Teraz, po przybyciu do Moskwy, rozumiemy, że pod każdą z jej obietnic konieczne było umieszczenie okrągłej pieczęci i podpisu!

Oczywiście po przyjeździe do hotelu było zupełnie inaczej, mianowicie: gratis świeżo wyciskany sok kosztował 7 USD za szklankę, w hotelu były tylko trzy restauracje a la carte i mogliśmy odwiedzić tylko jedną, a potem stać w kolejce do spotkanie na około godzinę, w barach miał tani turecki trunek, nie było nawet śladu częściowo importowanego alkoholu. Nawiasem mówiąc, w hotelu była grupa z Jekaterynburga, mieli te same bransoletki i po prostu wszystko w cenie, a taka ilość dni odpoczynku i talonów kosztowała o 12 tysięcy rubli taniej, biorąc pod uwagę, że musieli lecieć dalej, i jedli i pili tak samo jak my!!! ale nie wzięli kuponów na Natalie Tours! Dalej gorzej! Nasza przewodnik hotelowy Anastasia Shepeleva, na naszym pierwszym spotkaniu, próbowała nam sprzedać wycieczki, coś, co kupiliśmy, a potem zdając sobie sprawę, że nie można z nas wycisnąć nic więcej, zniknęła na zawsze. Nie widzieliśmy jej już w hotelu, a musiała być w hotelu codziennie o wyznaczonej godzinie!

Jak zwykle i jak zapewniano w Natalie Tours w przeddzień wyjazdu po południu, informacja o naszym wyjeździe powinna być umieszczona na tablicy Natalie Tours, ale nigdy jej tam nie było! Już o 22:00 nasze nerwy nie wytrzymały i udaliśmy się do recepcji, aby dowiedzieć się, o co chodzi i o której godzinie zostaniemy zabrani na lotnisko. W rezultacie zadzwoniliśmy do przewodnika z naszego telefonu komórkowego i okazało się, że Shepeleva już nie pracuje i nie mieli czasu, aby przenieść informacje o nas do nowego przewodnika! Krótko mówiąc, dom wariatów odpoczywa! Po przyjeździe do Moskwy napisaliśmy do agencji reklamacje, ale otrzymaliśmy formalne odpowiedzi, że wszystko źle zrozumieliśmy i przepraszamy! Teraz przygotowujemy doki na dwór. Wyciągnij własne wnioski, my zrobiliśmy własne.