|
Autor:
Data zakupu usługi: 15 kwiecień 2011 Pisemny: 03 listopad 2011 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Zarezerwowałem wycieczkę przez agenta w Mouzenidis Travel na Kretę na sierpień. Hotel 5 gwiazdek Pilot Beach. Wycieczka zarezerwowana w kwietniu 2011 (bardzo wcześnie). Oczywiście wycieczka obejmowała hotel, transfer itp. i lot z Moskwy na Kretę iz powrotem. Ze względu na to, że mieszkam w Irkucku, sam zabrałem bilety do Moskwy iz powrotem. We wniosku, potwierdzonym przez Mouzenidis, podano godzinę wylotu na Kretę 14.08.2011 o 16.05, oczywiście kupiłem bilety z Irkucka na lot do Moskwy tego samego dnia o 07.35 (ponad 8 godzin między lotami to wystarczająco dużo czasu nawet na lot opóźnienia). 12 sierpnia (2 dni przed wyjazdem) przyszedłem do agenta po dokumenty (zwykle wszystkie firmy turystyczne wystawiają bilety tuż przed wyjazdem). Dostaję bilety, z których wynika, że lecę na Kretę z Moskwy nie o 16.05 ale o 04.50, godzina odlotu powrotnego również została przesunięta na wcześniejszy termin, wszystkie loty zamieniły się w nocne zamiast wygodnych dziennych!
Gdybym wiedział o tym przy zakupie wycieczki, po prostu odmówiłbym wycieczki całkowicie, ponieważ z dziećmi i lataniem w nocy - w zasadzie nie potrzebuję takiego odpoczynku, za który zmęczysz się bardziej niż odpoczniesz. Poza tym rozumiem, że jeśli przyjadę do Moskwy o 07.35, to na pewno nie będę mógł wylecieć z Moskwy o 04.50. Problem został natychmiast zgłoszony Mouzenidisowi. Obiecali, że coś wymyślą i popatrzą, ale później powiedzieli, że nic nie mogą zrobić! I generalnie nie było od nich propozycji rozwiązania problemu! W efekcie do odlotu jest dzień i generalnie nie ma na czym lecieć. Musiałem wejść na stronę Aeroflotu i kupić bilety Moskwa-Heraklion następnego dnia, oczywiście po najwyższej cenie, bo nie ma sezonu i właściwie nie ma miejsc. Ponieważ jesteśmy 5 osobami z dziećmi, kwota za bilety wyniosła 90 000 rubli. Dodatkowo musiałem spędzić noc w hotelu Szeremietiewo (kapsuła), który również kosztował 8000 rubli.
W rezultacie utrata 98 000 rubli.
, minus jeden dzień odpoczynku, dwa loty z noclegiem i kupa nerwów.
Mouzenidis zwrócił koszt jednej nocy w hotelu, ponadto z dobrą zniżką (od cen hotelowych). Pieniądze za utracony lot Moskwa-Heraklion nie zostały zwrócone, bo widzicie, nie mogli ich sprzedać w 1 dzień.
Po przybyciu, 6 września zostało napisane roszczenie za wszystkie te ich działania (zgodnie z ich własną umową). Roszczenie zostało wysłane do nich za pośrednictwem Agenta. Do tej pory jedzą śniadania na temat odpowiedzi. Dzisiaj - 3 listopada - nie ma odpowiedzi (zgodnie z umową mają 10 dni na odpowiedź). Dodatkowo, gdy byłem już dość zmęczony czekaniem, 21 października wysłałem pismo bezpośrednio do działu kontroli Mouzenidis - [email protected]. Stamtąd też nie ma odpowiedzi!
Stąd wniosek – to nie jest kwestia jakiegoś pracownika, który stara się ukryć informacje przed przełożonymi, by nie uderzyć się w głowę – to polityka całej firmy – jeśli problemy pojawią się z winy firmy - po prostu nie odpowiadaj za te problemy i zachowaj milczenie.
Mam wszystkie dokumenty w tej sprawie, ale najprawdopodobniej nie pójdę z tym do sądu (szkoda czasu).
To już drugi raz, kiedy mam problemy z Mouzenidis (w razie potrzeby wrzucę link do poprzedniej podróży przez nich) – myślałem, że czas minął, firma się zmieniła, zrobiła się duża i normalna. Okazuje się, że nie.
Kreta i sama Grecja to cudowne miejsce i szkoda, że największy operator w tym kierunku jest tak nieodpowiedzialny. Chciałbym pojechać do Grecji, a zwłaszcza na Kretę, ale NIGDY nie będę miał żadnego związku z Mouzenidis Travel. I nie radzę ci.
Z całym szacunkiem, Andrzeju.