Recenzja biura podróży Мандруй (Kijów)

Więc usługa?

Autor:
Data zakupu usługi: 05 październik 2018
Pisemny: 23 październik 2018
3.0
Biuro podróży: Мандруй (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Kupiłem bilet do Egiptu Pokoje nie odpowiadają 5* przy odprawie Numery są płatne Nie odpowiadają temu, co było oferowane przy zakupie Organizator wycieczki nie pomógł w kontakcie i nie rozwiązał problemu Dziewczyna, z którą uzgadnialiśmy wszystkie punkty, nie kontaktuje się, pytanie nie rozwiązane.

22.10.18.Jestem teraz w Egipcie w tym hotelu.Przyjechaliśmy,miło nas przywitano,szybko założyliśmy bransoletki i wysłaliśmy na śniadanie.Duży wybór dań.Wszystko pyszne.

Jest nas 4 osoby 2 osoby dorosłe i dzieci 4 i 9 lat Najmłodsza córka ma autyzm i nie zawsze jest do opanowania. Poszliśmy odpocząć

Pierwszy raz od 3 lat. Aby poprawić zdrowie dzieci a także zadbać o hotel w celu ewentualnej współpracy biznesowej Współmałżonek jest sportowcem i dba o miejsce do rozgrywania zawodów plenerowych Nie wybraliśmy taniego hotelu 5* z normalną liczbą pokoi Chcieliśmy mieć dobry odpoczynek Pierwszy raz w Egipcie.

Po śniadaniu udaliśmy się do recepcji do 12 i zaczęliśmy się meldować.

Szybko wszystko załatwili i dali klucz.W pokoju widzieliśmy, że jest strasznie.Meble bardzo stare.Łóżko dwupiętrowe dla dzieci było w stanie niebezpiecznym.Meble sfatygowane,brak gniazdek. Zwróciliśmy się do recepcji, powiedziano nam, że nie ma nowych pokoi, hotel jest stary i ma 30 lat

Potem zaczęli pokazywać odrapane, martwe pokoje.Zgrzybiałe, odrapane meble,stare lampy,niektórzy nie mają normalnych gniazdek.Przebiegliśmy 4 pokoje.Nie ma nic odpowiedniego.Dzieci są zmęczone i zdenerwowane.Córka wpadła w złość. lobby hotelowe uspokaja ją, unosi na rękach i pociesza. Nie spuszcza go z oczu, potem w ramionach wyrywa się, a potem znowu schodzi na podłogę. Syn jest zdenerwowany i płacze.

Zwróciliśmy się o pomoc do przewodnika, w wyniku czego pokazali pokój na 2 pokoje z obwisłą, brudną sofą, zakurzonymi zasłonami, poplamionymi zasłonami, stare, niechlujne łóżka, krzywo przybite zdjęcia.

Stoły Szuflady nie wysuwają się normalnie Wszystko wyschło. Stare lampy.Wszystko to nie sprawia wrażenia pokoju 5*.Uwierzcie mi to nie są przesadne wymagania, ale odpowiednie wymagania co do schludności i czystości pomieszczenia.Uczucie nieprzyjemne.Jesteśmy rozczarowani.

Przewodnik zaproponował kompromis, aby zadomowić się teraz w tym, co jest i zmienić pokój na jutro.

Syn w nerwach, płacz, zmartwiony

Nie możemy się zameldować. W starym pokoju są rzeczy, ale w tym, co chcą nam dać, nie zostało jeszcze usunięte. SYTUACJA JEST STRASZNA. Trudny nocny lot, krzyki, córki, zmęczenie, syn na nerwach.Córka zasnęła w holu hotelu w ramionach ojca.Niewygodne zdjęcie do hotelu

Namawiano nas do wzięcia numeru.

Musiałem wziąć nieoczyszczony martwy numer pokoju 2. Boy hotelowy dzwoni i prosi, aby wysłał mojego męża, aby pomógł mu przenieść rzeczy, a to jest w hotelu 5 *.

Napisaliśmy do touroperatora w Kijowie.

Operator „Mandrui" ospale reaguje na sytuację. Prosi, żeby poczekać do jutra. Sprawa nie została rozwiązana. Dziewczyna, z którą skoordynowaliśmy wszystkie chwile, jest wyłączona i nie kontaktuje się. Nie ma sytuacji z numerem. został rozwiązany.

Widać, że następnego dnia sytuacja nie zmieni się drastycznie, przewodnik w hotelu będzie nas namawiał do pozostania przy tym, co mamy. Całe wakacje będą z wrogością i chęcią nie odpoczynku, ale po prostu przetrwania i wyjazdu, aby znów nie wspominać.