|
Autor:
Data zakupu usługi: 26 październik 2013 Pisemny: 27 listopad 2013 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: экскурсионный тур |
W dniu 11.06.2013 skontaktowaliśmy się z biurem podróży Constanta-Tour z pisemnym roszczeniem dotyczącym niewypełnienia zobowiązań dotyczących jednodniowej wycieczki, która odbyła się 26.10.2013 „Św. Komunikując się z nią (jeśli można to nazwać komunikacją) zdałem sobie sprawę, że nie tylko przewodnicy tego biura podróży mają problemy psychologiczne. W ciągu 15 minut wysłuchałem kierowanych do mnie skarg na to, że źle odczytałem informacje na stronie (podobno Constant Tour ma własny słownik objaśniający, bez którego prosty laik na ich stronie po prostu nie może zrozumieć), że podczas podróży mój mąż i ja naruszyliśmy niektóre zasady obraziliśmy kierowcę.………… Moje próby sprzeciwu poszły na marne. Po wysłuchaniu chciałem przeprosić za to, że korzystaliśmy z usług tego biura podróży.
2013 otrzymał pisemną odpowiedź podpisaną przez dyrektora generalnego S. Tkaczewę, formalną odpowiedź (w tym po prostu głupek), nie zajęli się nawet wykwalifikowanym prawnikiem, zaoszczędzili pieniądze. Obiecali zwrócić 500 rubli za nieprofesjonalne działania przewodnika Eleny Netesowej, ale jednocześnie postawili niewykonalne warunki, pod którymi muszę zwrócić do biura podróży jakieś wizytówki z pewnymi znaczkami, których nigdy nie miałem, i nie. Więc odpoczęliśmy, ze stałą wycieczką !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chciałbym zakończyć optymistycznie i podziękować Konstanta-Tour za przywrócenie mnie żywego i zdrowego. Kierowca początkowo złamał zasady przewozu pasażerów, a życie pasażerów było zagrożone, nie miał prawa jechać w tak długą podróż bez partnera, w drodze powrotnej widocznie tak mu się śpieszyło, żeby zamknąć metro, że stale naruszał ograniczenie prędkości.
Ale sądząc po recenzjach, współpraca z przewoźnikami świadczącymi usługi niskiej jakości jest zawarta w zasadach Knstanta-tour. Nie tylko oszukują, ale także ryzykują życiem ludzi, aby zaoszczędzić pieniądze.
Drodzy miłośnicy podróży, koniecznie przeczytajcie opinie na stronie biura podróży, zawrzyjcie pisemną umowę, a przynajmniej za pieniądze otrzymane przez przewodnika w autobusie, zażądajcie paragonu, jesteście zobowiązani do jego wystawienia. W przeciwnym razie, wysuwając roszczenia wobec biura podróży, w najlepszym razie zostaniesz znieważony, oskarżony o to, czego nie zrobiłeś, powiedzą, że nie umiesz czytać, a w najgorszym………
Wielkie podziękowania dla biura podróży Konstanta-tour, że żyjemy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!