Data zakupu usługi: 19 kwiecień 2012 Pisemny: 19 kwiecień 2012
1.0
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: экскурсионный тур
Mój syn i ja próbowaliśmy kupić bilet z firmy „Arka” na majowe święta. Były miejsca. Dzwonię. Proszę zapewnić miejsca w pociągu z jedną dolną półką. Odpowiedź brzmi „Nie zapewniamy”. Pytanie - "Kiedy Twój kurier realizuje bilety?quot; Odpowiedź brzmi: „Następny dzień”. Pytanie - "Jeśli nie ma dolnej półki, czy mogę anulować wycieczkę?quot;. Odpowiedź brzmi: „Nie! Zwrócimy Ci pieniądze TYLKO ZA BILET KOLEJOWY!”. Cicha scena. Pamiętam prawa konsumenta. Odpowiedź brzmi: „Jeśli tego nie chcesz, nie bierz tego” (gardłowym głosem). Nadal są obrażeni!