Recenzja biura podróży Испатур (Kijów)

Nigdy więcej nikomu nie polecaj

Autor:
Data zakupu usługi: 06 sierpień 2019
Pisemny: 05 wrzesień 2019
3.0
Biuro podróży: Испатур (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Kupiłem wycieczkę na Teneryfie.

- Nikt nas nie spotkał na lotnisku przylotu. Sami chodziliśmy do różnych okienek i dręczyliśmy ludzi pytaniem, ale czy przypadkiem nasze nazwiska znalazły się na ich listach transferowych. Firmy wskazanej w voucherze transferowym nie było na lotnisku, nie było żadnych znaków ani okien. Od siódmego razu mieliśmy szczęście. Towarzysz Christopher Stark cieszył się, że się pojawiliśmy, powiedział, że byłoby lepiej, gdybyśmy rozmawiali po niemiecku, a nie po angielsku, ale ogólnie był pozytywny i przyjacielski. Wręczył ogłoszenie, zaproponował, że zadzwoni, jeśli w ogóle, i wskazał kierunek ruchu do wspólnego autobusu dla wszystkich operatorów na północy.

- W hotelu kierownik powiedział nam, że nasza rezerwacja nie była. Dokładniej, było, ale zostało odwołane. Zaoferowano zapłacić za pokój. Do czasu kijowskiego było już ponad 22, biuro operatora nie odpowiadało, nasz agent nie mógł nic zrobić. Zaproponowała, że ​​sprawdzi to rano, co zrobiliśmy. Zapłaciłem za noc za pokój i osiedliłem się. Rano hotel zwrócił pieniądze na kartę i poinformował nas, że pojawiła się rezerwacja. I nic innego nie zapowiadało problemów, gdyby nie tygodniowa rezerwacja. I wybraliśmy się na wycieczkę dla dwojga.

Przez cały tydzień, z pomocą naszego agenta w Kijowie, próbowaliśmy wycisnąć normalną rezerwację z Hispatour, wysłali nam fałszywe vouchery, które albo zostały anulowane, albo w ogóle nie weszły do ​​systemu. Zadzwoniłem na infolinię, usłyszałem dosłownie „nie martw się, możesz spać spokojnie” i to wszystko ze śmiechem. I jak spokojnie, gdyby za każdym razem w recepcji powiedziano nam, że „twojej rezerwacji nadal nie ma”. Na koniec tygodnia - "niestety płatne do piątku" itp. Kierownik Hispatura nie zawahał się napisać do agenta, że ​​kłamiemy.

Ogólnie rzecz biorąc, żaden operator w całym naszym 20-letnim życiu turystycznym nie zepsuł nam tak bardzo wakacji.

Z.Y. Wszystkie zdjęcia voucherów, anulowania, które dostaliśmy do sfotografowania w hotelu, zrzuty ekranu korespondencji agenta z operatorem - to wszystko. Piszę na wypadek, gdyby nagle zjawili się tu pracownicy Hispatour wszyscy „na biało”.