Recenzja biura podróży Инкомартур 93 Туроператор (Kijów)

sprzeczne wspomnienia Incomartur 93

Autor:
Data zakupu usługi: 18 lipiec 2011
Pisemny: 16 może 2012
4.0
Biuro podróży: Инкомартур 93 Туроператор (Kijów)
Typ usługi: экскурсионный тур

Już prawie rok (od sierpnia 2011) musiałem kiedyś skorzystać z usług Incomartur 93, a mianowicie z wycieczki autokarowej „Northern Saga” z przewodnikiem Ilyą Mezhul.

są wrażenia pozytywne i negatywne.

- Trasa obejmowała trzy wspaniałe, ciekawe kraje (Szwecję, Norwegię, Danię). szczególnie zapomniana Norwegia z niezrównaną przyrodą !!! Podobał mi się też Sztokholm.

- Organizacja trasy, ruch bez opóźnień, szybkość rozliczenia.

- wsparcie informacyjne przewodnika podczas całej wycieczki. jasne jest, że ludzie spędzili dużo czasu, aby wypełnić podróż ciekawymi informacjami o krajach i znanych osobach.

- przemyślany i terminowy system żywieniowy, podobały mi się śniadania w hotelach.

- system z mini nadajnikiem dla turystów. to naprawdę wygodne, że nie można biegać i zaglądać w usta przewodnika” i przez co przechodzimy? co ciekawego się tu wydarzyło? dlaczego to miejsce jest tak wyjątkowe?

ale jak mówią, każdy medal ma dwie strony.

negatywne wrażenia:

- tylko JEDEN KIEROWCA brał udział w tak długiej trasie przez 14 dni !!!!! Dużo podróżuję, zwłaszcza po Europie, i wiem, że na długich trasach zawsze powinno być dwóch kierowców, którzy co kilka godzin muszą przesiadać się za kierownicą (maks. do 9). to są normalne zasady. Jednocześnie na początku wycieczki przewodnik bez wstydu zebrał od każdego turysty 10 euro (jak się okazało, że to powszechna praktyka) napiwków dla kierowcy. zakładamy, że była to jego jedyna pensja, prawdopodobnie Incomarture 93 nie przewiduje innych wypłat. bo nawet jeśli oszacujesz liczbę pasażerów w pełnym autobusie.... dość pieniędzy! może ubiegać się o kierowcę?!...

- niedziałająca toaleta w autobusie, o czym wielokrotnie wspominali inni turyści. To była bardzo trafna uwaga: jeśli autobus jest w dobrym stanie (bo zdmuchnie nas w powietrze), podobnie jak toaleta, to nic i nigdzie NIE MOŻE PRACOWAĆ.

- moim zdaniem nieco zawyżone ceny za niektóre usługi (np. napiwki dla kierowców, koszt mininadajnika, ilość zamówień w restauracjach). żeby pojechać na taką wycieczkę trzeba zarobić, a one po prostu nie spadają z nieba, więc liczy się każdy grosz.

- Hotele w niektórych miejscach (np. Radisson w Oslo) były delikatnie mówiąc niezadowalające, aw innych (podobno w Kopenhadze) w ogóle oburzyły się takim bezczelnym zdzierstwem! gdy hotel był przebudowywany, na piętrze, na którym zostaliśmy zakwaterowani, dokonywano napraw, a okna wychodziły na stację metra, która znajdowała się zaledwie 50 metrów dalej. w końcu nie jesteśmy dziećmi i rozumiemy, że w takich warunkach hotel oferuje zniżkę od co najmniej 30 do 60%. ale wszyscy turyści zapłacili pełną cenę i nie udzielono żadnej zniżki na wycieczkę w tych terminach.

- coś było stresujące, bo przewodnik ciągle sobie reklamuje.

i zaprojektował tę trasę, wymyślił cały program i przeszedł na swoją stronę w „kolegach z klasy”, gdzie wiele jego zdjęć, nie zapomniał pokazać filmu o sobie i swojej wystawie, szturchał wszystkim swoje zdjęcia i magazyn z jego artykułami i nie tylko. no cóż, kogo jeszcze chwalić oprócz siebie?!

- zachowanie przewodnika było bezczelne. Jestem przedstawicielką kobiecego artykułu i musiałam odczuć „całą miłość” przewodnika do „naszego bractwa”. pochlebne i szczere tłuste rzeczy, obsceniczne i brudne propozycje z tematu przewodnika. to było obrzydliwe i obrzydliwe !!

sugestie zostawienia mnie w spokoju nie zadziałały. dzięki Bogu, chociaż nie dotknął rękami (choć próbował). jeśli drodzy czytelnicy odrzucą okazję, tak jakbym ja sam podawał powód, to od razu was zapewnię – podróżowałem z rodzicami, a zatem nie podałem powodu, by zabiegać o osobę starszą (różnica 20 lat). poza tym mam kochanka.

- Nareszcie najbardziej oburzające.

w pociągu do Kijowa Ilya Mezhul poproszony o wypełnienie ANONIMOWYCH kwestionariuszy z pytaniami o pozytywne i negatywne wrażenia, rekomendacje i sugestie. a zwłaszcza zapewnienie, że ankiety te są otwierane i przetwarzane tylko w organizacji, a nie wcześniej. Oczywiście mając określone stanowiska dotyczące organizacji wycieczki i bezpośrednio swojego przewodnika – powiedział w proponowanej ankiecie. jak już wiadomo, podane tu wrażenia zostały sformułowane. minęło mniej niż 10 minut. po tym, jak przewodnik otrzymał ankietę, ponieważ ścigał się już przez 4 samochody z otwartą ankietą, aby wyrazić swoje niezadowolenie z mojej odpowiedzi w niegrzeczny i obraźliwy sposób.

teraz pojawiła się kwestia kolejnych wakacji. i szczerze mówiąc, nie jest jasne, czy w tym roku skorzystać z usług Incomartur 93. ponieważ dotychczasowe doświadczenie, jak widać, jest sprzeczne. może problem tkwi tylko w konkretnym poradniku?!...