|
Autor:
Data zakupu usługi: 16 grudzień 2010 Pisemny: 16 luty 2011 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: другие услуги |
I znowu touroperator Deo Travel.
Napisałem już recenzję wycieczki promocyjnej z kampanii Deo Travel, ale na tym historia się nie skończyła, złożyłem roszczenie do touroperatora o zwrot kosztów. Zgodnie z umową między mną a Deo reklamacja musi zostać rozpatrzona w ciągu 10 dni, ale to nie jest kampania, która spełnia warunki podpisanej przez nią umowy.
Telefonicznie zwracam się do dyrektora generalnego Dmitrieva A.A., przypominając, że minął termin odpowiedzi, czas odpowiedzieć na apelację, a jej nie było.
Przygotowałem apel do Rospotrebnadzora, aby przed złożeniem pozwu wysłał w celu rozwiązania sytuacji konfliktowej.Tu koresponduje ze mną dyrektor ds. turystyki Melnichenko T, który mówi, że postanowili zwrócić mi wydatki, abym mógł w nowa aplikacja (ponownie na nazwisko Dmitriev A.A.) wskazała kwotę wydatków i szczegóły, gdzie należy obliczyć kwotę.
Piszę oświadczenie, wysyłam ponownie, Melnichenko T, donosi, że dyrektor jest w podróży służbowej, bez niego nikt nie może podpisać poleceń zapłaty, minęło 10 dni, wrócił Dmitriev A., ale znowu nie ma odpowiedzi. W kolejnym apelu do kierownika zwracam uwagę na przestrzeganie terminów rozpatrywania wniosków zgodnie z umową i ustawą federalną „O pracy z odwołaniami obywateli”. Melnichenko T, nie reżyserka, pisze mi, że nie pracuje w tej kampanii od 01.01.2011, nie może w żaden sposób pomóc, ale odpowiada na ten sam adres e-mail, ale nie wyjaśnia na jakiej podstawie korespondowała ze mną w celu rozwiązania sytuacji konfliktowej w styczniu i lutym, podpisując po dyrektora ds. turystyki. Myślę, że każdy, kto zawarł umowy z tą kampanią, musi sprawdzić podpisy na umowach, gdyż zostały one wcześniej podpisane przez Melnichenko T, na podstawie pełnomocnictwa, czy jej podpis jest zgodny z prawem w związku z taką informacją w 2011 kontrakty.
Nigdy nie otrzymałem odpowiedzi od dyrektora generalnego Dmitrieva AA, nie uważa on za konieczne, otrzymawszy własną, komunikować się z turystami.Chcę również ostrzec tych, którzy kupili wycieczkę z tej kampanii, dokładnie przestudiuj pakiet dokumentów że otrzymasz, sprawdź z listą wystawionych dokumentów
zgodność vouchera z płatnymi usługami. Jeśli ktoś miał problemy z tą wycieczką-
mówca, zgłoś się do Rospotrebnadzora.