|
Autor:
Data zakupu usługi: 03 lipiec 2017 Pisemny: 24 lipiec 2017 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: экскурсионный тур, оформление визы |
W końcu zebrałem wszystkie siły, aby napisać o naszej trasie????????
Trasa nazywała się mi Amor, została zorganizowana przez biuro podróży @blue bird (BLUE BIRD - wycieczki autokarowe po Europie), której nigdy, pod żadnym pozorem nikomu nie polecimy !! Siedziba główna znajduje się w Mińsku, a przedstawicielstwo znajduje się w Moskwie, przy ulicy Tovarishchesky per. d.1c2, II piętro, biuro №1. (taką informację mieliśmy w momencie rezerwacji wycieczki w marcu 2017 r.) Następnie przed wyjazdem okazało się, że są rozdzieleni i mają własne biuro podróży w Moskwie (((
Niedociągnięcia w ich pracy objawiały się prawie od pierwszego dnia, potem spisują zły telefon, potem za każdym razem pracowali z nami różni menedżerowie, co jest bardzo niewygodne, ale to wszystko drobiazgi w porównaniu z tym, co powiedziała nam szefowa Oksana Shklyar kilka razy (5 osób!!!!), że opłata za wycieczkę 20% w biurze, reszta gotówką w autobusie w rublach!!
Nie podobało nam się to od razu, ale nie było dokąd iść, koszt wycieczki był zbyt kuszący i zgodziliśmy się! Kiedy nadszedł czas, aby zapłacić w autobusie, byliśmy bardzo zaniepokojeni, że wszyscy płacą w euro. Mimo to) w Europie nikt nie potrzebuje naszych rubli, tylko szczęście, że nasza przewodniczka Swietłana znalazła się na stanowisku i pomogła jakoś spróbować rozwiązać ten problem. Oczywiście zadzwonili do głównego kierownika, na co odpowiedziała, że nigdy nie rozmawiała o rublach! (Może w piątkę jesteśmy idiotami??????????). W końcu przejechaliśmy pół Barcelony w poszukiwaniu wymiennika, znaleźliśmy wszystko i wymieniliśmy, ale straciliśmy około 100 euro !!!!!
Ale upał zaczął się w drodze powrotnej z Hiszpanii. Jak ci ludzie obliczyli czas na trasie, nie mogliśmy zrozumieć. Spóźniliśmy się pod każdym względem iw rezultacie Norymberga, co jest zapisane w umowie!!!
minąliśmy nas, bo po prostu nie mieliśmy czasu na nic na świecie, a gdybyśmy nadal zatrzymali się w Norymberdze, to byłaby to nasza trzecia noc bez snu !!! Fajnie, prawda? Ale to nawet nie o to chodzi, gdy podpisaliśmy całą umowę, powiedziano nam, że w drodze powrotnej z Mińska możemy wziąć bilety kolejowe 17.07.2017 po godz. 2 w nocy, ale jakoś mieliśmy wątpliwości i wzięliśmy bilety lotnicze o 8:15 i znowu w biurze 20 razy powiedziano nam, że oczywiście mamy czas na wszystko! Myślisz, że to zrobiliśmy? Hahaha!!! Oczywiście nie!!!! I znowu tracimy 6000 rubli. Chociaż dyrektor generalny i szef agencji w Moskwie Oksana Shklyar krzyczała najgłośniej, że sama rozwiąże ten problem i sama zapłaci nam nowe bilety, sam rozumiesz, że nikt tego nie zrobił, po prostu złapała ciszę, a nasz przewodnik zrobił wszystko możliwe, żebyśmy mogli złapać samolot.
Ogólnie myślę, że każdy, kto przeczytał ten post, zrozumiał wszystko o tej firmie turystycznej!
Jeszcze nie pisałem do Ciebie o drobnych problemach, które spotykały nas każdego ranka??????????
Ogólnie sama wycieczka jest bardzo ciekawa i pouczająca, a cena rozsądna, ale praca i organizacja pozostawia wiele do życzenia. Moim zdaniem przy takim podejściu do klientów to biuro podróży nie przetrwa długo w Moskwie!