|
Autor:
Data zakupu usługi: 12 wrzesień 2013 Pisemny: 27 styczeń 2014 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: экскурсионный тур |
Co mnie skłoniło do napisania: kiedy wybierałem się na tę trasę, długo szukałem recenzji. Nie udało się zebrać interesujących mnie informacji od naocznych świadków.
Może moje wrażenia się komuś przydadzą. Co więcej, nie jest łatwo zostawić recenzję na stronie samej firmy Atlas. Nie, w witrynie znajduje się strona z recenzjami, ale nie ma możliwości samodzielnego opublikowania recenzji. Sugeruje to, że kierownictwo jest selektywne, jeśli chodzi o publikowanie recenzji. Na forach o firmie czytam dużo skarg. Cóż, ludzie częściej piszą, kiedy nie są z czegoś zadowoleni. I mam skargi na biuro podróży. Dotyczy to organizacji, ale są też dobre słowa. A dotyczy to ciekawego programu i profesjonalnego przewodnika.
Myśli o przyszłości i wspomnienia z minionych wakacji skłoniły mnie do napisania tych wierszy.
Jasne niezapomniane wrażenia pozostawiły jesienną podróż do Francji.
Kalejdoskop miast: od Strasburga po Lazurowe Wybrzeże, od Atlantyku po Paryż, a to wszystko w ramach autorskiej trasy „French Around the World” z Olegiem Artemyukiem.
Program autora jest ciekawy, bogaty, a jednocześnie pozbawiony bardzo długich, męczących podróży autobusowych.
Wspaniałe połączenie pięknych krajobrazów, wykwintnej kuchni francuskiej, różnorodnej architektury - od romańskiej po gotycką i renesansową, od renesansu po klasycyzm i eklektyzm.
A wszystko to pomogło nam zobaczyć, poczuć, dostrzec i przyswoić naszego przewodnika Olega Artemyuka.
Pragnę zwrócić uwagę na najwyższy profesjonalizm, głęboką znajomość tematu. Jego opowieści o historii i architekturze Francji dobrze wpisują się w format wykładów uniwersyteckich.
Wspaniały język, talent do opowiadania historii - a to wszystko połączone z całkowitym oddaniem swojej ukochanej pracy i chęcią dzielenia się z Tobą swoją wiedzą, aby pokazać Ci jak najwięcej pięknych i niesamowitych zakątków. A to jest tym cenniejsze, że taka postawa jest w naszych czasach rzadkością.
Należy zauważyć profesjonalizm Olega w relacjach z grupą, a na naszej wycieczce zespół był prawie żeński.
Punktualność, uporządkowanie, umiejętność równomiernego, a nawet nieco bezstronnego, jak mężczyzna, a nie emocjonalnie prowadzenia grupy. Umiejętność nie podążania za wskazówkami jednostek. Jednocześnie Oleg bardzo ostrożnie i czule odpowiadał na prośby i życzenia każdego z nas.
Jestem pewien, że wyrażam nie tylko swoją opinię, ale także opinię tej części grupy, która miała odwagę pokonać „francuskiego dookoła świata” z Olegiem od początku do końca.
Dziękuję, Oleg.
W nowym sezonie czekam na Wasze nowe programy i ekscytujące podróże. I mam nadzieję, że podczas kolejnej podróży znów będę miał szczęście i znów przyjadę do Was na lotnisko. Jestem pewien, że nie jestem sam w tym pragnieniu.
Teraz o organizacji wyjazdu:
W niektórych miastach na trasie hotele, w których nocowaliśmy, przypominały bardziej motele; daleko od 3 gwiazdek: bardzo skromny budżet, zaniedbane, zniszczone pokoje, słabe śniadania.
Istnieje również skarga na dostarczony autobus. W Niemczech spotkał nas poobijany staruszek z bałtyckimi tablicami rejestracyjnymi. Musimy oddać hołd ekipie kierowców: byli w najlepszej formie i pomimo tego, że pod koniec trasy trzeba było popchnąć autobus do startu, na trasie nie było żadnych awarii. Ale o tym, że klimatyzacja w autobusie nie radzi sobie z obciążeniem, zdaliśmy sobie sprawę na Lazurowym Wybrzeżu, gdy temperatura na zewnątrz wzrosła do 25 stopni.
W tamtym czasie atmosfera wewnątrz autobusu była wyraźnie napięta i daleka od komfortu. Mieliśmy szczęście, że podczas naszej podróży we Francji ochłodziła się zimna, w przeciwnym razie byłoby nam bardzo trudno się przenieść.
A teraz kieruję kilka życzeń do zarządu firmy Atlas z tajną nadzieją, że któryś z liderów wysłucha głosu potencjalnego klienta.
Firma ATLAS korzystnie wyróżnia się na tle wielu innych konkurentów tym, że ma tak profesjonalną kadrę jak Oleg Artemyuk, Vladimir Mamro, Olga Andreevna Smirnova, Dmitry Svarovsky (chyba są inne nazwiska).
Tym bardziej dziwnym jest, że na stronie firmy nie ma strony z informacjami o osobach pracujących w firmie: menedżerach, przewodnikach.
W związku z tym mam życzenie do administracji: wyeliminować tę niesprawiedliwość i stworzyć stronę w serwisie, na której będą zamieszczane zdjęcia, krótkie informacje o przewodniku, w jakich kierunkach pracuje, recenzje o nim.
Powodzenia i ciekawszych tras autorskich!