Recenzja biura podróży Анга Тревел (Kijów)

Po prostu nie może być gorzej niż organizator wycieczek

Autor:
Data zakupu usługi: 09 październik 2015
Pisemny: 22 październik 2015
1.0
Biuro podróży: Анга Тревел (Kijów)
Typ usługi: экскурсионный тур

Od dawna wybieram wycieczkę weekendową, a moją uwagę przyciągnęła wycieczka Smachne Zakarpattya, którą sprzedawała firma Anga Travel. Przed zakupem od nich wycieczki naturalnie czytam recenzje na temat tego touroperatora. Było mniej więcej tyle samo dobrych i złych, długo wątpiłem, ale mimo wszystko postanowiłem dać firmie szansę i jak się okazało, na próżno! Jeśli tak jak ja oczekujesz od touroperatora odpowiedzialności, troski o turystów i uczciwości, to Ty i Anga Travel zdecydowanie nie jesteście w drodze !!! Wydawało się, że wszystko zaczęło się dobrze, menedżerka Alina była miła (tylko na początku). Problemy zaczęły się nawet przy przekazywaniu zaliczki na wycieczkę. Z jakiegoś powodu bankomat napisał, że konto zostało zablokowane. Skontaktowałem się z kierownikiem, a oni powiedzieli mi, że dowiedzą się o problemie i oddzwonią, ale nikt nie oddzwonił :( Jak się później okazało, turyści w Anga Travel w zasadzie nigdy nie oddzwaniają (może oszczędzają pieniądze). Tutaj chyba zasada jest taka „potrzebujesz – dzwonisz”. Swoją drogą nikt nie odpowiedział na wszystkie pytania, które zadałem elektronicznie. Z żalu o płci zapłaciłem za wycieczkę. I znowu nikt nie oddzwonił, nie potwierdził, że dokumenty i pieniądze wpłynęły (mieszkam w innym mieście i wszystko trzeba było zrobić zdalnie). Ale najciekawsze zaczęło się dzień przed wyjazdem. Trasa rozpoczęła się od Wołowca, a na miejsce zbiórki każdy dotarł sam. Zarezerwowaliśmy bilety oczywiście z wyprzedzeniem. Najciekawsze rozpoczęły się dzień przed wyjazdem. Gdzieś za dwa dni napisałem do Aliny z prośbą o podanie numeru telefonu do kuratora, żeby powiedzieć gdzie i kto się z nami spotka oraz opowiedzieć więcej o wszystkich sprawach organizacyjnych. Ale nikt mi nie odpowiedział, jak zawsze! Do wyjazdu został dzień, a ja już zaczęłam się martwić, więc sama oddzwoniłam. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy manager Alina ogłosiła, że ​​nasza trasa została odwołana. Na moje pytanie „Dlaczego mnie nie ostrzegli”, odpowiedziała, że ​​„po prostu zadzwoni”. Chociaż minęło już prawie pół dnia i nikt nie chciał dzwonić!!! Ponadto!!! Poprosiłem o zwrot pieniędzy za wycieczkę i odszkodowanie (od każdego biletu, który zwróciłem, obciążono mnie 29,50, chociaż ta sama Alina została ukrzyżowana przez telefon, że biorą 27 hrywien. I nie chodzi o te pieniądze, ale o to, że ciągle mnie tu okłamywali i jestem tym zmęczony). Cały wieczór Alina „wisała mi na uszach makaron”, mówiąc mi, że nie zwracają rekompensaty za bilety, a ona omawia tę kwestię z przełożonymi i od razu oddzwoni. Ale oczywiście nigdy nie odebrałem telefonu. Ta sama Alina przysięgała, że ​​obiecała, że ​​jutro na pewno zwrócą pieniądze na wycieczkę!! I jak zawsze kompletne kłamstwo. Następnego dnia nikt nie zwrócił mi pieniędzy, a Alina stwierdziła, że ​​biuro podróży zwraca pieniądze w ciągu 3 dni roboczych (choć wcześniej nie było tego nigdzie wskazane, nawet w umowie. A w tej samej umowie było napisane, że w w przypadku awarii wycieczki, organizator wycieczki musi uprzedzić klienta z 2 dniowym wyprzedzeniem, czego nikt nie zrobił)!!! Potem dalej zapewniała, że ​​pieniądze zostaną przelane dzisiaj, ale nie czekałem na nie. Nawet nie dostałem od nich przeprosin. Mogę powiedzieć jedno - to nie jest właściwy operator, ale oszuści !!! Jeśli bliskie są Ci nerwy i pieniądze - NIGDY nie kontaktuj się z nimi! Urlop przepadnie, a pieniądze mogą się nie liczyć!