|
Autor:
Data zakupu usługi: 02 luty 2015 Pisemny: 19 luty 2015 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур |
Nigdy nie spotkałem gorszej agencji.
Po długim wyjaśnieniu niuansów ceny na stronie (stałe doliczanie do „ostatecznej” ceny wszelkich prowizji itp.) Postanowiono kupować w biurze: a nie przez Internet z płatnością kartą. Po przybyciu do biura na Sennaya zaczęli od wyjaśnienia ceny, która prawie pokrywała się z witryną (oczywiście w górę). Wszystko było omówione, wszystko zaaranżowane. Podczas gdy starsza menedżerka Anna sporządzała umowę i przyjmowała płatność kartą, wydarzyło się coś nieoczekiwanego i cena wycieczki wzrosła o 10 000 rubli. Po długich sporach, przeklinaniu i ustaleniu przyczyn postanowiono kupić droższą wycieczkę. Za radą tej samej starszej menadżerki Anny zidentyfikowano nowy hotel, sporządzono nową umowę i za wszystko zapłacono. Wydaje się, że to wszystko. Ale nie. Wieczorem okazuje się, że w polecanym hotelu nie ma ciepłej wody ani klimatyzacji. To, co myślała Anna, doradzając takiemu hotelowi, nie jest jasne.
Telefonicznie skontaktowali się z Aloha on Senna, starszym pracownikiem niż Anna, który po obiecaniu zmiany hotelu i rozwiązaniu problemu skontaktował się i zaproponował inny hotel, ale jak zawsze w Aloha z podwyżką ceny (znowu 10 000 rubli) . Któremu odmówiono. Po przybyciu do Aloha i napisaniu wniosku o odmowę wykupienia wycieczki z winy Aloha i pełny zwrot pieniędzy wydaje się, że problem z tą okropną agencją został rozwiązany, pieniądze powinny były zostać odesłane na konto jeszcze tego samego dnia . Ale jak się okazało, Aloha jest jeszcze gorsza, niż się początkowo wydawało. Trzy dni później, gdy znaleziono odpowiednią agencję, z tą samą ceną na stronie internetowej i w biurze, trzeba było wykupić wycieczkę, ale na koncie wciąż nie było pieniędzy.
Po długich telefonach do Aloha, po odczekaniu, aż menedżerowie porozmawiają z księgowym, po tym, jak menedżerowie poszli na lunch, po kolejnych obiadach księgowej okazuje się, że po trzech dniach roboczych księgowa Aloha nie raczyła zrobić zwrot pieniędzy i dopiero po naszym telefonie zdecydowałem się to zrobić. Jak się okazało, w czasie „swojego lunchu” po prostu pobiegła do oddziału banku, aby przelać pieniądze. Z żalem w połowie pieniądze zostały zwrócone, a bony kupiono w innej agencji. Bądź bardzo ostrożny w kontaktach z tą agencją. Nikt nie zwróci Ci pieniędzy za zrujnowane wakacje. I na pewno nie próbuj płacić online, jeśli nie masz na myśli innej dobrej agencji i wystarczających środków na zakup wycieczek bez czekania na zwrot pieniędzy od Aloha.