Autor:
Data zakupu usługi: 25 sierpień 2010 Pisemny: 12 styczeń 2011 |
|
Biuro podróży: Алголь Туроператор (Lwów) Typ usługi: пакетный тур |
Chciałbym życzyć recenzji, ponieważ. Widzę, że nie tylko ja go mam.
Zacznijmy od tego, że jechaliśmy do Bułgarii.O 12-00 czekaliśmy w umówionym miejscu...minęła godzina.....Przewodniczka mówi, że byli przy wjeździe....minęła kolejna godzina ....żeby nas nie męczyć powiem od razu dzwoniąc z przewodnikiem .Poczekaliśmy 3h .Potem przyjechał do nas sprinter :) nie, nie jechaliśmy sprinterem .Pojechaliśmy do amstora ( czekamy na nasz autobus), potem do kawiarni….Nasz autobus przyjechał w sumie 5 h. Cały czas czekaliśmy przy autobusie w 40 stopniowym upale, bo. przez całe 3 godziny kierowca powiedział, że już wjeżdża do Zaporoża (a my nie wiedzieliśmy, że mamy takie duże miasto) Autobus, choć okazał się nie taki, jaki powinien być, to jednak naprawdę wygodny i dotarliśmy naprawdę szybko.
A najciekawsze okazało się już przy wjeździe do Bułgarii.Po obejrzeniu naszych voucherów osadniczych zobaczyliśmy, że zamieszkaliśmy w hotelu o tej samej nazwie, ale o 1 kategorię gwiazdek mniej.Kiedy zaczęliśmy dzwonić do Algola biura, powiedziano nam, że nasz agent wycieczki był ostatniego dnia zmienił kategorię gwiazdek i zadzwonił do wpłaconej kwoty, która okazała się o 200 euro mniej niż zapłaciliśmy.Wiedziałem na pewno, że tak nie może być, bo byłem pewny siebie w naszej firmie turystycznej. Poprosiłem dziewczynę, aby skontaktowała się z naszą firmą turystyczną i dowiedziała się o sytuacji. Zgodziła się Po chwili, kiedy zadzwoniliśmy, aby dowiedzieć się o wynikach, powiedziano nam, że dziewczyna, która zleciła wycieczkę, skontaktuje się z nami cóż, ale jak się okazało, pracownik Algol nie znał nawet numeru telefonu dziewczyny, która zarezerwowała dla nas wycieczkę i jak ma na imię. nikt nawet nie zadzwonił.Ponadto sytuację z Algolem wyjaśniła już moja siostra.Dzwoniąc następnego dnia z naszego biura podróży, wiele się o nas dowiedziała od pracownika Algola w nieprzyzwoitej formie, a kiedy zapytała, dlaczego różnica w gwiazdy i wpłaconych środków, powiedziano jej już zupełnie inną kwotę, która zbiegła się we wszystkim i nikt nie wiedział o zmianie gwiazdek w ostatnim dniu.Odmówili też komentowania czegokolwiek, a nawet wysłania faksu z datą zamówienie i ilość.Na nasze pytania porozmawiaj z dziewczyną, która powiedziała nam o zmianie gwiazdek i innej kwoty, powiedzieli, że taka dziewczyna nie istnieje i nie istnieje.
Tak!Najważniejsze i najprzyjemniejsze wrażenie!Wszystkie numery, z których dzwoniliśmy, ciągle nas odrzucały obiecując, że oddzwonimy. połączenie nie poszło dalej.
Nie będę się wdawał w szczegóły naszej drogi powrotnej.Bo tylko kierowcy byli adekwatni.O postoje w toalecie trzeba było błagać i to nie jest fakt, że cię usłyszeli, nie włączyli pieca, to tylko, że nasz przewodnik nie przekazał tego kierowcom. Osobiście to obserwowałem, bo siedział w pobliżu.Ogólnie rzecz biorąc, organizacja jest na najwyższym poziomie.
Organizator wycieczek Algol nie tylko nie umie komunikować się formalnie i odpowiadać za swoje czyny i działania pracowników, ale także otwarcie wyraża brak szacunku dla klientów i firma może ponosić odpowiedzialność za naszą sprawę. żeby nie psuć wrażenia reszcie.Ale bardzo bym chciał, żeby kiedyś przeszli przez tę sytuację, bo. Jestem na milion procent pewien, że to nie ostatnia negatywna recenzja.