|
Autor:
Data zakupu usługi: 08 październik 2025 Pisemny: 22 październik 2025 |
|
Biuro podróży: Аккорд-тур Туроператор (Lwów) Typ usługi: экскурсионный тур |
10.08.2025. Przede wszystkim będę na bieżąco z tą kampanią. Chciałbym uprzedzić, że jest wiele negatywnych komentarzy... Ale... harmonogram wycieczek, a właściwie wycieczek, których prawdopodobnie nie znamy, cały kalendarz jest nabity datami każdego miesiąca!!! Turyści, mówiąc brutalnie z szacunkiem... nie możemy mieć tylu wyjazdów i nagromadzonych wycieczek!!!!... Zanim przemówiłem, autobus odjechał w połowie pełny!!!
Czytając vodguki, turyści dużo piszą o mieście, kraju, wrogości, a czytając, dużo piszą o „nieplanowanych, nieuzgodnionych, ale tak się stało”. Choć to nie zasługa agencji, choć to nie ocena ich pracy, wszystko może całkowicie zablokować negatywne emocje z działań agencji... Ale, ale:
1- Zadzwoniliśmy do Donka Tour w sprawie daty śpiewania w sierp - śpiewali, że wycieczka jest gwarantowana, a w magazynie - na 100% jedziecie! (Planujemy to zrobić z wyprzedzeniem, ponieważ muszę kupić bilety na przejazd do Lwowa i z powrotem dla 2 osób i zapłacić za wstęp w dniu przyjazdu)
2- W ciągu reszty dnia zostaliśmy pochwaleni. Wpłaciliśmy pełną kwotę depozytu i......po mimo obelg poinformowano nas, że nasza wycieczka została odwołana...???? (Vibachte, nie wiedziałeś tego przed wybuchem epidemii? Masz wycieczkę za 5 dni, ludzie wykupują ubezpieczenie, a ty nie wiesz, że wycieczka nie jest zarezerwowana????) Teraz dokonujesz płatności, więc turysta przejmuje kontrolę i dostaje to, czego chce...
3- Po ponownej zapłacie i zakupie wycieczki dostępne są inne opcje, które są droższe i wcale nie przypominają wybranej i opłaconej wycieczki.
4- Zwrot gotówki w ciągu 7 dni (I teraz masz pomysły, jak znaleźć się w moim miejscu - masz bilety na 2 podróże w obie strony, jesteś odbierany, twoje pozwolenie jest zabrane, będziesz mógł wyjechać za 2 dni do Lwowa, ale NIE MA wycieczki!! Musisz zarezerwować bilet w innej agencji na ten dzień - ale nie masz na nim GROSZÓW, ale wrócisz po 7 dniach!!!, a po 7 dniach nie będziesz miał żadnych pozwoleń, a jak wyrobić bilety na przewóz i zwrócić w innym terminie, to BILETY już NIE PCHAJĄ!!!!
FANTASTYCZNIE!!!
A wisienką na torcie od Biura Podróży jest OGROMNA VIBACHENNY za wywołanie niepewności i stresu, OGROMNA premia, rekompensata i bonusy za morale!!!!
A bułka z bułką nie jest smaczna:
1. Odjazd z dworca autobusowego o 6:00. Przyjazd do autobusu o 5:30... autobus przyjechał o 5:58 - brak przygotowania, sprawdzali, aż zagłówki były podniesione, mikrofon nie działał... dźwięk w telewizorze był taki sam. Mikrofon był tak ustawiony, że dźwięk ultradźwięków niósł się przez uszy... Okna były ciemne i ciemne. Trasa autobusu biegnie po czystych drogach - przez wioski, małe uliczki z zakrętami, okoliczne rzeki - czas podróży się wydłuża.
2- Przygotuj się na ceny „transferu” (czy chcesz zapłacić za transfer, skoro Twoja trasa przebiega przez to miejsce?) i wycieczek fakultatywnych, które na stronie internetowej i w ulotce mogą się różnić w zależności od cennika...
3- W autobusie, jak się okazało, było sporo takich turystów, z których „wciskano” ich na wycieczki.
Słuchaj, to nie jest właściwe miejsce... Ludzie gromadzą pieniądze, wszystko przemyślą, starają się dać trochę spokoju i radości swoim bliskim... Ale to nie z tobą...
4-Możesz sam pisać mapy Google, jadąc autobusem, używając telefonów turystów, pomagając ludziom, którzy nic nie rozumieją, mówiąc: „Masz, kochanie, pisz, bo nie dowiem się, co tam jest”....
Usya, zrób zrzut ekranu korespondencji, dodaję...
Jest jeszcze większe rozczarowanie i jeszcze większe zaniepokojenie tym, że Agencja skupia się na turystach, którym ufa. Mam tego dość! A Ukraińcy naprawdę potrzebują naprawy! I dodajesz tyle stresu!!!