przerażenie...

Pisemny: 28 kwiecień 2017
Czas podróży: 28 kwiecień — 28 może 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Dobry dzień . Zarezerwował em pokó j od 14 kwietnia do 28 kwietnia na jedną noc. Zamó wienia przyjmowano grzecznie, opowiadano o pokojach, o zakwaterowaniu z 4-letnim dzieckiem. Nikt nie dzwonił dzień wcześ niej. Dwie godziny przed osiedleniem się zadzwonił a do siebie. Dziewczyna w recepcji zapewnił a, ż e ​ ​ czekają na nas io 14:00 mogliś my zadzwonić i odł oż yć sł uchawkę . Był em zł y, ż e nie sł uchał em, ale myś lał em, ż e moż e wielu ludzi. Przyjechaliś my z koleż ankami o 14:30 i… dziewczyna zamiast dł ugopisu daje do wypeł nienia wizytó wkę klienta. ? Zaskoczony. A to był dopiero począ tek...Pokoje nie są sprzą tane, w recepcji po prostu każ ą czekać . Bez przeprosin, bez wyjaś nień . Wtedy dziewczyna powoli oznajmia, ż e ​ ​ nasze pokoje powinny zostać posprzą tane. Kiedy mó wię jej, ż e nasz numer w ogó le nie pasuje do porzą dku, sł yszę w odpowiedzi, ż e nic nie poradzę . Szczerze mó wią c nie lubię takich sytuacji, ale jakoś stał o się to obraź liwe. Powiedział a mi, ż e nie zostajemy, a dziewczyny to nie obchodzi.
Szkoda, ż e ​ ​ hotel znajduje się w ł adnym, przytulnym miejscu, z atrakcyjnym lobby, ale nie zainteresowanym klientami.
Wraż enia z komunikacji w recepcji nie są najlepsze.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał