Ryba gnije od głowy

Pisemny: 5 sierpień 2018
Czas podróży: 2 — 5 sierpień 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 8.0
Okropny kierownik hotelu. Arogancki cham wcale nie jest zorientowany na klienta. Jeś li jest niegrzeczna wobec goś ci hotelowych, wyobraż am sobie, jak zachowuje się w stosunku do personelu. Być moż e dlatego narzekają na brak pracownikó w.
W niegrzecznej formie zwró cił a mi uwagę , ż e mó j syn (4 lata) przejechał przez zupeł nie pustą halę na dziecię cym rowerze.
Na mó j komentarz – „uwaga został a przyję ta, ale powiedział eś , ż e nie chcę już do Ciebie chodzić ”, usł yszał em odpowiedź – „Twó j wybó r. Ró b co chcesz! "
Nadal kł ó cił a się ze mną w podniesionym tonie, był a niegrzeczna, zachowywał a się arogancko i chamsko.

Klatka nie dział a. W hotelowej restauracji moż na zamó wić tylko posił ki zł oż one! Nie ma menu. Jeś li nie zgadzasz się z wyborem kucharza - idź sam poszukaj gdzie zjeś ć .
Z tył u hotelu dobiega hał as i szum (wentylatoró w lub transformatora) z pomieszczenia technicznego. Spanie w nocy przy otwartym oknie nie jest przyjemne.
Wniosek - dobry hotel ze strasznym kierownikiem.
P. s. Jako wł aś ciciel firmy duż o komunikuję się z biznesmenami i dyrektorami, duż o podró ż uję po ś wiecie i Ukrainie, czę sto zatrzymuję się na Zakarpaciu. Takiego nieprawidł owego zachowania nie sł yszał em nawet w prostszych miejscach.
Jeś li wł aś ciciel tego hotelu przeczyta te recenzje, bardzo polecam przeprowadzenie audytu i zmianę niegrzecznego kierownika.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał