Z poważaniem Ludmiła Anatolijewna

Pisemny: 5 kwiecień 2016
Czas podróży: 1 — 2 kwiecień 2016
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Przeczytał am recenzje i był am przeraż ona takimi negatywnymi opiniami i pierwszą myś lą pod wraż eniem czytania, ż e ​ ​ coś jest nie tak.
Nazywam się Ludmił a i wielokrotnie pojawiał o się w recenzjach, nie jestem wł aś cicielem hotelu, ale odpowiadam za gł ó wnego administratora. Chociaż jestem krewną wł aś ciciela.
Przykro mi, ż e nasi goś cie zostawili nas w takim nastroju, a to sprawił o, ż e napisali tak gniewne recenzje.
Przepraszam, bo klient ma zawsze rację , dzię kuję za negatywną informację zwrotną , stres jest potrzebny, zmusza do szczegó ł owej analizy i wię kszej kontroli nad pracą personelu oraz analizy wł asnej.

Chcę opowiedzieć naszym goś ciom (wię kszoś ć z nich był a reakcją na zakaz picia wł asnego alkoholu w barze i restauracji, wyczuwano to w bagnetach i w zwią zku z tym konflikt ten skutkował stronniczym poszukiwaniem niedocią gnię ć ). Niektó re z nich, któ re został y nam wskazane, miał y miejsce. A naleś niki też nie był y smaż one.
Kosztem poś cieli i rę cznikó w mam pewnoś ć , ż e zawsze są dobrze wyprane, bo mamy dobrą pralkę , któ ra nie tylko pierze, ale i paruje. Oczywiś cie nie moż emy zagwarantować każ demu nowej bielizny i rę cznikó w, ponieważ co roku jest czę ś ciowo kupowana.
Pragnę ż yczyć wszystkim naszym goś ciom dobrego wypoczynku w przyszł ym sezonie, niezadowolonym z innego hotelu oraz goś ciom, któ rzy nas polubili (są nadal gł ó wną czę ś cią ). Niestety piszą mał o dobre recenzje, chociaż gdy są zaskoczeni zł ą obietnicą odpowiedzi na te recenzje, ale po reszcie wszyscy zapominają.
Naszym stał ym goś ciom, któ rzy w tym roku nie mogli się z nami zadomowić , chcę powiedzieć , ż e nasze ś niadania są takie same jak zawsze, a nie jak goś ć pisze (jedno jajko), czy jest jajko faszerowane, czy jajko w tost, są też naleś niki z jagodami i kwaś ną ś mietaną lub naleś niki i herbata z gó rskich zió ł . Oczywiś cie ś niadanie jest tak lekkie jak obiad.
Mamy teraz ró wnież jasne zasady w barze i restauracji: jeś li goś cie piją wł asne napoje, powstają korki.
Goś cie, któ rzy szanują osoby, któ re zakł adają firmę oraz pracownicy, któ rzy otrzymują wynagrodzenie z zyskó w instytucji, oczywiś cie nie bę dą się tak zachowywać . Zwł aszcza, ż e ​ ​ istnieje alternatywa - sala z kominkiem (sala bankietowa), któ rą moż na wynają ć i tam pić wł asne napoje i przynosić wł asne produkty.

Goś ciom, któ rzy napisali recenzje „chciwa gospodyni domowa”, chcę powiedzieć , ż e ja, administrator, nie zrobił em dla ciebie wyją tku i nie pozwolił em na zwrot pienię dzy za ostatni dzień (wedł ug ciebie nie jeź dził eś ) ostrzegł twó j mą ż „jak przyjdzie moja ż ona”. W peł ni to odczuł am i nie zawsze ł atwo jest zrozumieć , ż e klient ma zawsze rację.
Nie ż yczę tej mł odej kobiecie niczego zł ego, po pozytywnych opiniach pisze wszystko: „nie wierz, są straszne”, naprawdę jest mi jej ż al, czy trzeba tyle wysił ku wkł adać w zł oś ć.
Moż e lepiej wydać pienią dze, ż eby zarobić i zrozumieć innych, któ rzy mają wł asny biznes, co w gó rskich warunkach nie jest ł atwe.
Pani, mam na myś li wł aś cicielkę , duż o zarabia i wydaje na cele charytatywne tam, gdzie jest to potrzebne. A administracja nigdy nie usunie negatywnych opinii. Nikt tego nie potrzebuje. Ludzie mają prawo do wł asnej opinii i do reagowania wedł ug wł asnego uznania. Przyjmujemy to i reagujemy na to, bo leż y to w naszym interesie.
Z poważ aniem Ludmił a Anatolijewna
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał