Niesatysfakcjonujący

Pisemny: 5 luty 2015
Czas podróży: 12 — 18 styczeń 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Pierwsze wraż enie był o pozytywne, ale potem zaczę liś my dostrzegać niuanse, z któ rymi cię ż ko się pogodzić .
Na przykł ad:
1) Pokó j w ogó le nie jest sprzą tany, nawet jeś li opublikujesz specjalny stó ł . Jedyne, co robią , to wyrzucanie ś mieci. Nie odkł adają na czas gotowego papieru toaletowego, nie mó wię o mini perfumach.

2) Byli w swojej saunie.....nie usunię to, jakieś niezrozumiał e biał e wydzieliny w rogach pod prysznicem. Drzwi do wanny nie otwierał y się normalnie, zatonę ł y. Wyobraź sobie zdję cie))) Stoisz w tym, co matka urodził a i zaciskają c zę by, wieszasz drzwi i otwierasz je jednocześ nie.... a potem bokiem...bokiem i voila jesteś w saunie) )) Wyglą dasz jednocześ nie bardzo solidnie i prestiż owo. Wł osy unosił y się w basenie, woda był a mę tna. Bali się jeszcze raz czegoś dotkną ć , ż eby czegoś nie podnieś ć
3) Brak normalnego parkingu. Parking tylko na 8 samochodó w. A resztę umieś ć jak chcesz i gdzie chcesz.
4) Ich "restauracja" ----- lub u zwykł ych ludzi gendelyk z niezadowoloną z ż ycia kelnerką .
NIE RADZĘ
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał