Portier nie wykonał dobrej roboty

Pisemny: 6 październik 2019
Czas podróży: 30 wrzesień — 5 październik 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Cał e dobre wraż enie o reszcie został o zepsute przez recepcjonistkę . Poprosiliś my ich o przygotowanie dokumentó w dotyczą cych zakwaterowania, abyś my mogli zgł osić się do dział u księ gowoś ci z podró ż y sł uż bowej. Do czego oskarż ył nas o proszenie o fał szywe dokumenty. Poprosiliś my o telefon do innego pracownika, któ ry pomoż e nam w tej sprawie, na co Siergiej, recepcjonista-kasjer, odmó wił . Proszę kierownictwo hotelu, aby nie zostawiał o tego odcinka bez uwagi, macie kamery monitorują ce, spó jrz. Twó j pracownik pozostawił bardzo zł e wraż enie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał