Złe doświadczenie

Pisemny: 28 może 2013
Czas podróży: 22 — 24 kwiecień 2013
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Ceny noclegó w wcale nie są niskie, ale obsł uga jest, delikatnie mó wią c, smutna. Spę dziliś my w hotelu jedną noc, wszystko wydawał o się być czyste, a dzień pó ź niej wró ciliś my tam ponownie w interesach. Postanowił am przyjrzeć się bliż ej ł ó ż ku, ale to się nie zmienił o: wł osy na ł ó ż ku, na toaletce, jest też warstwa kurzu. Po rozmowie z administratorem ł ó ż ko został o zmienione, ale osad pozostał . Rano restauracja, choć oficjalnie otwarta od 6 rano, tak naprawdę otwiera się pó ź niej, wię c dla tych, któ rzy muszą wcześ niej dotrzeć na lotnisko, muszą zabrać ze sobą rację ś niadaniową .
Prawdopodobnie nie zdecydujemy się tu ponownie zostać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał